بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

شرایط استفاده و نحوه تهیه مکمل های غذایی

ما فروشگاه نیستیم

NoShoppingIcon_1024x1024

بر اساس قوانین و مقررات سازمان غذا و دارو و نیز مبتنی بر اهداف و سیاست های این سامانه، این پایگاه از هرگونه فعالیت در راستای فروش مکمل های غذایی و همچنین تبلیغات کالاها و خدمات برخلاف اصول بهداشتی و سلامتی معذور است

پیرو  تماس های متعدد با سایت مکمل شناسی در خصوص نحوه تهیه مکمل های غذایی از شهرهای مختلف،    به یاد داشته باشید که تهیه مکمل های غذایی مورد نیاز خود را به هیچ وجه به سایت های اینترنتی غیر قانونی محول نکنید و بهترین مکان برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه ها هستند.

 در صورتی که فراورده مورد نظر شماف در داروخانه های محل موجود نیستند، می توانید با توجه به پراکندگی جغرافیایی داروخانه ها و تغییر موجودی آن ها، بهتر است برای اطلاع از اینکه کدام داروخانه در منطقه نزدیک محل سکونت شما، مکمل های درخواستی شما را در دسترس دارد، نام شهر یا منطقه سکونت خود را در قسمت «پرسش و پاسخ زیر محصول» درج نمایید تا نماینده قانونی شرکت واردکننده یا تولید کننده محصول، در اسرع وقت پاسخگوی شما باشد .




اگر به  دنبال تهیه یک مکمل غذایی خاص هستید و نام قرص یا کپسول مورد نظر خود را می دانید، مراحل زیر را دنبال کنید

1.    نام قرص یا کپسول مورد نظر را به فارسی یا لاتین در قسمت جستجوی سایت وارد کنید
2.    محصول خود را از میان گزینه هایی که از سوی سایت ارائه می شود، انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید
3.    اطلاعات جامعی از محصول و مشخصات شرکت قانونی تامین کننده آن نمایش داده می شود.
4.    با کلیک کردن روی مشخصات شرکت تامین کننده آن، می توانید اطلاعات تماس شرکت مربوطه را ملاحظه فرمایید.

اگر نام مکمل غذایی مورد نظر خود را نمی دانید و صرفا مورد استفاده آن را می دانید

1- بر روی سایت مکمل شناسی به بخش لیست مکمل های غذایی، مراجعه کنید
2- از میان دسته بندی های مختلف می توانید محصولات مناسب را ملاحظه فرمایید
3- به یاد داشته باشید که مصرف مکمل های غذایی بدون مشورت با پزشک، میتواند عوارض خطرناکی را به دنبال داشته باشدو سلامت شما را به مخاطره بیافکند


•    بر اساس قوانین و مقررات سازمان غذا و دارو و نیز مبتنی بر اهداف و سیاست های این سامانه، این پایگاه از هرگونه تبلیغات کالاها و خدمات، برخلاف اصول بهداشتی و سلامتی معذور است . هرگونه سوء استفاده از این سامانه در راستای اهداف بازاریابی و بازارسازی ممنوع و برخلاف اهداف این پایگاه اطلاع رسانی است.

•    مکمل شناسی به هیچ عنوان امکان مشاوره پزشکی و دارویی به صورت فردی یا گروهی اعم از حضوری یا غیر حضوری را فراهم نمی آورد.

•    اطلاعاتی که این سامانه ارائه می کند تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و هرگز نمی تواند جایگزین پزشک حرفه ای یا متخصص تغذیه باشد. با توجه به اینکه نیازهای بهداشتی، درمانی و فاکتورهای سلامت هرکس متفاوت است، لطفا با مشاهده هرگونه علائم بیماری با پزشک خود مشورت کنید و اطلاعات خوانده شده را جایگزین ملاقات با پزشک نکنید.