بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

خاصیت جالب آواکادو در کاهش کلسترول

خاصیت جالب آواکادو در کاهش کلسترول
در حال حاضر، همه ما می دانیم که مصرف کمی چربی سالم برای همه ما خوب است. اما در مورد مصرف آواکادو ممکن است این تاثیر خیلی بهتر باشد. براساس یافته هایی که به تازگی در مورد آووکادو در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شده است، به نظر می رسد خوردن یک عدد از این میوه سبز کرم به طور روزانه می تواند کلسترول شما را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

محققان 45 فرد سالم و بزرگسال با اضافه وزن را تحت رژیم غذایی میانگین آمریکایی (سنگین در چربی اشباع و کربوهیدرات) برای دو هفته قرار دادند.

سپس آنها به مدت 5 هفته با یک رژیم غذایی چربی کم (24٪ چربی) یا یکی از دو رژیم غذایی با چربی متوسط (34٪ چربی) تغذیه شدند. یکی از رژیم های چربی متوسط حاوی چربی های سالم مانند روغن آفتابگردان و کلزا بود. دیگری اکثریت چربی خود را از یک آووکادوی کامل در روز دریافت کرد.

هر یک از رژیم های غذایی جدید باعث بهبود کلسترول LDL شرکت کنندگان (نوع بد کلسترول) شد. به احتمال زیاد به این دلیل که چربی اشباع شده در هر سه رژیم غذایی به طور قابل توجهی کمتر از رژیم غذایی آمریکایی بودند.

 اما مصرف کنندگان آووکادو به بهترین شکل ممکن این بهبود را  انجام دادند: کلسترول LDL آنها 13 واحد کاهش داشت، در مقایسه برای افرادی که در رژیم های چربی متوسط بدون آووکادو  یا کم چرب بودند این کاهش 8 واحد بود.

این نتایج نشان می دهد آووکادو خاصیت بسیار جالبی در کاهش کلسترول بدن دارد.


منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

Source & Reference


Why You Should Eat An Entire Avocado Every Day

www.prevention.com, by Marygrace Taylor January 9, 2015...

تهیه شده در گروه ترجمه و تحریریه سایت مکمل شناسی/منصور


توصیه مهم مکمل شناسی در مورد خرید و مصرف ویتامین ها:

مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.


به موازات نتایج حاصل از بسیاری از تحقیقات، ممکن است مطالعات دیگری وجود داشته باشد که نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. لذا این مطالب بهیچ وجه نمی تواند دلیلی بر توصیه مصرف خودسرانه مکمل های غذایی برای بیماران داشته باشد و بهمین دلیل هیچ متن اینترنتی نباید جایگزین توصیه پزشک لحاظ شود.

ضمن اینکه توجه داشته باشید بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه ها هستند.


______________________________

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد