بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

مصرف جلبک‌‌‌‌‌‌ های دریایی به بهبود بیماری‌ها کمک می‌کند

 استفاده از نوع خاصی از جلبکهای دریایی به نام "کلرلا" به عنوان تکمیل کننده رژیم غذایی و همچنین ارتقای سلامتی و تسریع در بهبود بیماریها مفید است.


دکتر رحیم امداد، متخصص غدد در خصوص استفاده از جلبکهای دریایی گفت: امروزه استفاده از نوع خاصی از جلبکهای دریایی به نام "کلرلا" به عنوان غذایی کامل حاوی پروتئین، تمام اسید آمینه های ضروری، ویتامینها، مواد معدنی، اسیدهای چرب غیراشباع امگا و کلروفیل به عنوان عصاره سلامت در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مرسوم شده است.

این متخصص غدد با اشاره به مزایای تغذیه ای این نوع جلبکها گفت: جلبکهای دریایی که امروزه به صورت پودر در دسترس بیماران قرار می گیرد، دارو نیستند بلکه تکمیل کننده رژیم غذایی افراد هستند که برای ارتقای سلامتی و تسریع بهبود بیماریها مفید است.

وی استفاده از کلرلا را برای بیماران مبتلا به کولیت، دیابت و چاقی مفید دانست و افزود: در این شرایط حمایت تغذیه ای از بیماران و تلاش در جهت تغییر سبک زندگی این افراد بسیاری ضروری است و کلرلا یکی از فاکتورهای تاثیر گذار تلقی می شود.

امداد، کلرلا را در تنظیم اشتهای افراد موثر دانست و افزود: بدون تردید جلبکهای سبز از قبیل کلرلا "قرصهای لاغری" نیستند که جلوی اشتها را بگیرند. کلرلا جلوگیری از اشتها نمی کند بلکه با تامین انرژی مواد مغذی مورد نیاز بدن در ماندگاری و ثبات رژیم غذایی فرد موثر است.

این متخصص غدد، کلرلا را در کمک به تصفیه دستگاه گوارش مفید ارزیابی کرد و گفت: کلرلا به دلیل داشتن درصد بالایی از کلروفیل موجب تحریک حرکات دودی شکل دستگاه گوارش شده و زمینه را برای تصفیه این دستگاه پرکار بدن فراهم می سازد. بدون تردید هنگامی که دستگاه گوارش به خوبی کار کند بدن قادر خواهد بود مواد زائد که باعث افزایش وزن می شوند را دفع کند.

منبع: سامانه مکمل شناسی به نقل از خبرآنلاین

بسته های ویژه خبری :

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد مشاهده
خار گل گیاهی برای حفاظت از کبد