چگونه می توانید نیاز روزانه پروتئین بدن خود را تامین نمایید؟(قسمت اول)

چگونه می توانید نیاز روزانه پروتئین بدن خود را تامین نمایید؟(قسمت اول)
قدرت پروتئین:
کالری تنها چیزی است که شما در زمان مسن شدن احتیاج دارید.
پروتئین ماده مهمی برای بدن است زیرا به قوی شدن ماهیچه ها کمک می کند.
عضلات شما برای به دست آوردن قدرت و تعادل و همچنین بالا رفتن از پله ها به پروتئین احتیاج دارند.
پروتئین،قلب شما و سیستم ایمنی بدن شما را قوی تر می کند.

بدن شما چه میزان پروتئین احتیاج دارد؟
زنان روزانه باید 46 گرم پروتئین دریافت کنند و نیاز روزانه مردان 56 گرم در روز می باشد.
بدن برخی از افراد با شرایط خاص (مانند بیماران کلیوی) به پروتئین کمتری احتیاج دارد.
زیاد شدن پروتئین روزانه در بدن باعث می شود که شما کالری کمتری بخورید.
در این قسمت به شما در مورد مصرف سالم و بدون خطر پروتئین توضیح داده می شود.

گوشت قرمز:
گوشت گاو و گوسفند موتورخانه انرژی است.
همچنین چربی موجود در آن سبب گرفتگی عروق و بالا رفتن کلسترول می گردد.
گوشت برخی از قسمت ها مانند گردن و کمر 5 درصد چربی کمتری نسبت به دیگر نقاط بدن دارند.
همچنین می توان از منابع دیگری نظیر مرغ و ماهی استفاده کرد.
یک وعده (3 اونس) گوشت در حدود 22 گرم پروتئین دارد.

مرغ و تخم مرغ:
مرغ بدن چربی مثلا سینه مرغ و کتلت بوقلمون را انتخاب نمایید.
هر اونس سینه مرغ 31 گرم پروتئین دارد و بیش از نیمی از نیاز روزانه شما را بر طرف می نماید.
هر تخم مرغ دارای 6 گرم پروتئین است.
تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه 1 تخم مرغ ، احتمال بیماری قلبی در افراد را کاهش می دهد.
اگر شما بیماری قلبی،کلسترول یا دیابت دارید حتما با متخصص تغذیه در مورد مصرف تخم مرغ مشورت نمایید.

غذاهای دریایی:
علاوه بر اینکه غذاهای دریایی یک منبع بزرگ ویتامین هستند،دارای چربی اشباع کم،اسیدهای چرب امگا 3 و مواد مغذی بسیار زیاد برای محافظت از قلب می باشند.
3 اونس استیک ماهی قزل آلا دارای 17 گرم پروتئین می باشد.
دیگر منابع پروتئینی که برای قلب شما مفید است تن ماهی،ساردین و قزل آلا می باشد.
سعی کنید 3 اونس غذای دریایی را دو بار در هفته مصرف نمایید.




منابع و رفرنس ها:

Source & Reference

 How to Get the Protein You Need

webmd..

برای مشاهده مقاله روی سایت مبدا به زبان اصلی اینجا کلیک کنید



کلید واژه ها

مکمل غذایی، پروتئین، امگا3، روغن ماهی، مکمل ورزشی، ورزشکار، مولتی ویتامین، ریز مغذی ها، کلسیم، آهن، ویتامین گروه ب، ویتامین های محلول در آب، ویتامین های محلول در چربی، سیستم ایمنی، رژیم غذایی، سبک زندگی، لیست مکمل های غذایی، آنتی اکسیدان، عوارض مصرف، نحوه مصرف، کاربرد مکمل های غذایی، بهترین زمان مصرف، داروخانه آنلاین، داروخانه، خرید قرص تقویتی، مکمل شناسی، آثار ویتامین ها، عملکرد عصبی، سرطان، پیشگیری، شربت کودکان، تقویت کودکان، سوء تغذیه کودکان، خستگی مفرط، نشاط، داروخانه های گیاهی، داروخانه های سنتی، اتحادیه، مکمل های ویتامینی، خرید قرص، تهیه شربت، تقویتی، ورزشی، پروتئین، گیاهان دارویی، منابع علمی، آنلاین، مکمل شناسی،

تهیه شده در گروه تحریریه سایت مکمل شناسی

"روشن"
بسته های ویژه خبری را دنبال کنید : سلامت قلب امگا 3

پیشنهاد خواندنی

files-news-673964kam-khooni[6f468d049c59af5933dc63325dacf37c].jpg مشاهده
سمی و یا ایمن بودن فروس بیس گلیسینات؟