بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

زینک ویتال سان لایف

کپسول زینک ویتال سان لایف حاوی  5mgروی، به همراه ویتامین های گروه B است، که به منظور حفظ سلامت و بهبود رشد پوست، مو و ناخن فرموله شده است.

Zinc
: روی اعمال حیاتی و مهمی را برای بدن انجام میدهد که یکی ازمهم ترین اعمال آن کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است. روی یکی از مهمترین مواد معدنی در سلامت مو میباشد، به این طریق که مسئول تولید سلول های فولیکول مو، رشد بافت مو، حفظ غدد ترشح کننده چربی در پوسته سرو محافظت ازسلامت مو است. علاوه برآن ثابت شده که نقش عمده ای در سنتز پروتئین ها و شکل گیری کلاژن دارد و نیز میتواند در پیشگیری از شوره  سرمؤثر باشد.  روی نقش عمده ای در سلامت پوست هم بازی میکند، به این ترتیب که به عنوان بخشی از ساختمان سلول های پوست، در بهبود و حفظ رشد و سلامت آنها مداخله کرده و از طرفی با توجه به مطالعات انجام شده با تنظیم فعالیت غدد ترشح کننده چربی موجود در لایه های پوست در پیشگیری از آکنه مؤثر بوده و میتواند به عنوان یک عامل ضد التهابی (به ویژه ملح اکسید آن) در کاهش التهاب ناشی از این آکنه ها مفید باشد. نقش Zinc بر روی ناخن، افزایش استحکام بافت ناخن و بهبود رشد آن میباشد.

ویتامین B1: مطالعات انجام شده، نشان داده است که کمبود تیامین سبب کاهش خون رسانی به پوسته سر شده و پیامد آن باعث ریزش مو و کند شدن رشد تارهای جدید مو میشود. تیامین سبب حفظ سلامت پوست و شادابی آن میشود.

ویتامین B2: ریبوفلاوین جهت تولید مجدد، رشد، بازسازی و گسترش بافت های بدن شامل پوست، مو و ناخن، بافت پیوندی و سیستم ایمنی ضروری است. براساس یک مطالعه انجام شده ریبوفلاوین توانایی بهبود ترشح موکوس در لایه های پوست را داشته و به این ترتیب میتواند در پیشگیری از آکنه مفیدباشد. کمبود این ویتامین منجر به افزایش تولید سبوم شده و به دنبال افزایش تولید سبوم ریشه مو ضعیف می شود.

ویتامین B3: نتایج یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که نیاسین سبب گشاد شدن عروق میشود و به این ترتیب میتواند باعث افزایش گردش خون در پوسته سر و پیامد آن بهبود رشد مو شود. علاوه برآن نیاسین میتواند سبب کاهش سطح چربی در پوسته سر و کاهش تبدیل آن به DHT شود و به این ترتیب سبب بهبود رشد مو گردد. بر اساس یک تحقیق نیاسین میتواند در پیشگیری از آکنه و کاهش دوره درمان آن مفید باشد.

پانتوتنیک اسید: این ویتامین نقش مهمی در ترشح هورمون ها به ویژه کورتیزون دارد و این هورمون هم برای حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم و ضروری است. علاوه برآن سبب بهبود پوست سر هم میشود.

ویتامین B6: این ویتامین باعث توقف تبدیل تسترون به DHT و افزایش فعالیت غدد ترشح کننده اندروژن میشود. از این رو شاید بتواند در درمان ریزش مو مورد استفاده قرار گیرد. این ویتامین برای سلامت پوست ، مو و ناخن ضروری میباشد.

ویتامین B7 : در یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده شد که کمبود بیوتین میتوان سبب ریزش موی شدید یا آلوپسیا شود. بنابراین این ویتامین در جلوگیری از ریزش مو و بهبود رشد تارهای جدید مو نقش دارد. بیوتین برای سلامت پوست و استحکام مو و ناخن ها ضروری است.

اسید فولیک:
این ویتامین به حفظ سلامت پوست ، مو و ناخن کمک میکند از این رو شاید بتوان آن را برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد. در یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده شد که اسید فولیک به همراه پانتوتنیک اسید می تواند خاکستری شدن موها را به تاخیر بیاندازد. (البته تحقیقات بیشتر در این زمینه ضروری است).

ویتامین B12: این ویتامین در شکل گیری گلبول های قرمز خون و اکسیژن رسانی سلولی و بافتی مؤثر است. بنابراین با بهبود اکسیژن رسانی به بافت ها از جمله فولیکول های مو، می تواند سبب بهبود رشد مو و جلوگیری از ریزش مو شود. با توجه به مکانیسم بالا، این ویتامین سبب بهبود اکسیژن رسانی به پوست هم شده و در بهبود سلامت پوست و شادابی آن مفید است.

مزایای محصول:

-        دارای ترکیبی ویژه و موثر در بهبود و تقویت پوست، مو و ناخن

-   فاقد هر گونه ماده نگهدارنده

-   استفاده از برترین مواد اولیه

-    ساخت آلمان

برند

سان لایف
نام محصول: زینک ویتال سان لایف
Zinc Vital Sun Life
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سان لایف
SUNLIFE
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های زیبایی - پوست و مو
کشور تولید کننده: آلمان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آیلار طب آذر
تلفن شرکت: 021-88220846
وب سایت شرکت تامین کننده: www.aylartebazar.com
تعداد در هر بسته: 60 عدد
سایر ترکیبات: گروه ویتامین های B
شکل دارویی: کپسول
زینک ویتال سان لایف

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
رضا کیهانی
شب خوش. برای جلوگیری از ریزش مو چه مدت باید از زینک ویتال استفاده نمود.
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . حداقل مصرف یک دوره ی 3 ماهه را پیشنهاد می کنیم
آرایشگر
با احترام. آیا کپسول زینک ویتال کمکی به آبرسانی پوست میکند؟
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با حترام . باعث سلامت پوست و ناخن می شود اما اگر هدف شما ابرسانی باشد در کنار نوشیدن زیاد آب ، مصرف کپسول کلاژن سان لایف ، پیشنهاد ماست .
راحله متقی
سلام. کپسول زینک ویتال برای محکم شدن ناخن های کاشته هم خوب هست؟
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . بله می تواند کمک کننده باشد .
غدیری
کپسول زینک ویتال در ایران بسته بندی میشود یا بسته بندی شده از آلمان وارد میشود؟
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . با بسته بندی کامل از آلمان وارد می شود .
خاقانی
عصرتون بخیر. آیا به همراه کپسول زینک ویتال میتوانم از قرص آهن استفاده کنم یا خیر؟
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . بله می توانید و تداخلی ندارد .
کمند
سلام.من دو هفته است هر روز قرص زینک خوردم.الان چهار روزه که پریودم عقب افتاده که کاملا بعید بوده برای من.امکانش هست برای قرص زینک بوده؟قرص دیگه ایی استفاده نمیکنم
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . نه این مورد ارتباطی به مصرف زینک ندارد .