بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

آمپول خوراکی رد جنسینگ چوافارم

آمپول خوراکی رد جینسنگ حاوی 200 میلی گرم جینسنگ قرمز کره ای و 200 میلی گرم گاسترودیا الاتا خشک شده می باشد. که برای موارد زیر استفاده می شود.

ترکیبات اصلی:گیاه جنسینگ

ترکیبات شیمیایی

این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین و یک هورمون و ویتامین B و ویتامینD، ترکیبات استیلنی، استرول ها و سرانجام یک گلوکوزید به نام جینسینگ می باشد. علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6  و فلز روی است

شواهد مستند نشان می‌دهد که گیاه جین سینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژی از جمله دارای اثر ضد خستگی (تقویت کننده قوای جسمی و فکری) می‌باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌اند که بسیاری از اثرات ضد خستگی جین سینگ مربوط به اثر محرک جین سینگ روی سیستم اعصاب مرکزی است.

از جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و جنسی و نیز به عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شود. در طب نوین نیز مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از جینسنگ به عنوان مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی شده‌است که می‌تواند به خاطر خاصیت ضدالتهابی جینسنوزایدها و اثر آن‌ها در مقابله بهتر بدن با استرس باشد. برای درمان سرطان نیز این گیاه بسیار توصیه می‌شود.

جینسینگ را به عنوان یک عامل پیشگیری کننده و نیز اعاده کننده و کارا به منظور افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأئید کرده و نقش به سزای آن را به منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول دوره نقاهت مورد توجه قرار داده است تا کنون حدود ?? نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته است.
موارد مصرف:

1-   بهبود عملکرد ذهنی و فیزیکی

2-   تقویت سییستم ایمنی

3-   افزایش اکسیژن رسانی به سلولها و بافتها

4-   ارتقاء سم زدایی

5-   بهبود حس سرزندگی

6-   کمک به بدن برای حفاظت در مقابل تشعشعات و مواد شیمیایی

7-   کمک به کاهش کلسترول

8-   اثرات ضد پیری

برند

چوافارم
نام محصول: آمپول خوراکی رد جنسینگ چوافارم
Red Ginseng Co-A Pharm
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
چوافارم
CHO-A PHARMA
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های جنسی مکمل های تقویت حافظه مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها داروهای گیاهی
کشور تولید کننده: کره جنوبی
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آیلار طب آذر
تلفن شرکت: 021-88220846
وب سایت شرکت تامین کننده: www.aylartebazar.com
تعداد در هر بسته: 10 عدد
سایر ترکیبات: گیاه گاسترودیاالاتا
شکل دارویی: محلول خوراکی
آمپول خوراکی رد جنسینگ چوافارم

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
صبح خیز
اثرات این دارو آمپول خوراکی از چه مدت شروع میشود و تا چه زمانی ماندگاری دارد؟و دیگر اینکه ایا دارویی برای بزرگ کردن الت تناسلی برای همیشه وجود داردلطفا راهنمایی کنید نحوه خریدن این دارو
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . برای خرید آمپول خوراکی رد جنسینگ با شماره شرکت که در سایت موجود هست لطفا تماس بگیرید که شما را راهنمایی کنیم ، شما بعد از یک هفته استفاده تاثیر آن را خواهید دید و ماندگاری آن به چگونگی مشکل شما بستگی دارد .
ساسان
برای کم کاری تیرویید هم خوبه ؟ چون شنیدم گیاه جنسینگ عملکرد تیرویید رو بهتر می کنه
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . بله برای کم کاری تیروئید می توانید استفاده کنید .
فرشچی
تفاوت حالت محلول خوراکی جنیسینگ با قرص و کپسول آن چیست؟
نماینده علمی شرکت آیلارطب آذر/ خانم دکتر کوسج/ داروساز حالت مایع بودن باعث می شود جذب بهتر و عوارض گوارشی کمتری داشته باشد .
فریبا
لطفا تریکبات این دارو را بیشتر توضیح دهید
نماینده علمی شرکت آیلارطب آذر/ خانم دکتر کوسج/ داروساز ترکیبات آمپول خوراکی رد جنسینگ : 200 میلی گرم گیاه جنسینگ و 200 میلی گرم گیاه گاسترودیاالاتا
قاسم
آیا این فراورده تقویت کننده قوای عمومی بدن است یا اینکه فقط مسکن است و احساس قوی بودن به فرد دست می دهد؟
نماینده علمی شرکت آیلارطب آذر/ خانم دکتر کوسج/ داروساز : این محصول خاصیت آرامبخشی دارد و برای بهبود عملکرد ذهنی و فیزیکی تقویت سییستم ایمنی ،افزایش اکسیژن رسانی به سلولها و بافتها ،ارتقاء سم زدایی ، بهبود حس سرزندگی ، ، اثرات ضد پیری، افزایش میل جنسی ، پیشگیری از سرطان پیشنهاد می کنیم
دارمند
ممکن است که این دارو سبب تقویت اسپرم شود؟
نماینده علمی شرکت آیلارطب آذر/ خانم دکتر کوسج/ داروساز بله باعث افزایش میل جنسی و تقویت اسپرم می شود و خواص دارویی فراوان دارد.
گ
آیا این دارو برای کسانیکه مشکل باروری دارند هم موثر است؟
نماینده علمی شرکت آیلارطب آذر/ خانم دکتر کوسج/ داروساز بله این محصول به عنوان دارو ثبت شده است و خواص دارویی دارد ، برای خانم ها به تخمک گزاری کمک می کند و برای آقایان مشکل نعوظ را از بین می برد .
صفری زاده
دلیل اینکه این دارو می تواند برای مشکلات جنسی موثر واقع شودصرفا وجود جنسینگ است؟ یا اینکه ترکیبات دیگر آن نیز موثر است
نماینده علمی شرکت آیلارطب آذر/ خانم دکتر کوسج/ داروساز علتش مقدار زیاد گیاه جنسینگ یعنی 200 میلی گرم می باشد ، کنارش گیاه دیگری در این محصول وجود دارد به نام گیاه گاسترودیاالاتا که می تواند برای سردرد ، خستگی و بی حسی مفید باشد.
علی رشیدی
ایا برای پوست های خشک وخسته موثر است
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احتراام بله گیاه جنسینگ می تواند به رفع خشکی پوست و خسته به نظر رسیدن پوست شما کمک کند
محمد باقری
با سلام بهترین زمان مصرف رد جنسینگ کی هستش؟ خیلی ممنون
نماینده شرکت آیلار طب آذر/ دکتر یاسمن کوسج /داروساز با احترام . صبح و یا ظهر و بهتر است شب ها استفاده نشود چون ممکن است به خاطر افزایش انرژی باعث بی خوابی شود .