بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

کرم آرسکلوکس ویتان

میزان مصرف :
کرم ARCECLOX فقط جهت استعمال خارجی می باشد.
در کودکان بالای 2 سال و بزرگسالان: حداکثر 3-4 بار در روز
در کودکان زیر 2 سال: طبق دستور پزشک

توضیحات :

استئوآرتریت یک بیماری تخریبی و پیشرونده مفاصل است و همه ساله در سراسر دنیا سبب ناتوانی و از کار افتادگی جمعیت زیادی را به بیماران تحمیل می کند.
علائم شایع، شامل درد، خشکی و کاهش دامنه حرکت مفاصل می باشد که باعث محدودیت حرکات عادی زندگی روزمره، شامل بلند شدن از صندلی، راه رفتن، حفظ تعادل و استفاده از پله می شود. در پاسخ به درد و خشکی مفاصل، بیماران مبتلا به استئوآرتریت تمایل دارند فعالیت خود را کاهش دهند که سبب تحلیل رفتن بیشتر عضلات شده و در نتیجه محدودیت بیشتری در انجام فعالیت های زندگی روزمره ایجاد می کند.
بنابراین انجام مداخله درمانی با هدف کاهش درد، برای بالا بردن کیفیت زندگی بیماران مبتلا به استئوآرتریت، ضرورت دارد. از نظر کلینیکی ثابت شده است که سلادرین می تواند به سرعت، درد را کاهش داده و انعطاف پذیری و حرکت روان مفاصل را بهبود بخشید.
ترکیب خاص Celadrin در کنار سایر ترکیبات موجود در کرم ARCECLOX، مطابق با اصول علمی و به گونه ای فرموله شده که به سرعت جذب شود و اثری سریع، مداوم و تجمعی در تسکین درد داشته باشد.
کرم ARCECLOX به دلیل ترکیب منحصر بفرد خود، غشای سلول های کل بدن را تقویت کرده، ذخیره مایع مفصلی را افزایش می دهد و باعث انعطاف پذیری و کاهش درد مفاصل و استخوان ها می شود.
درمانی که بتواند درد را در بیماران مبتلا به استئوآرتریت برطرف کند، می تواند باعث توزیع یکنواخت تر وزن روی مفاصل شده، از این طریق پایداری و حرکت بیمار را بهبود بخشید.

عوارض جانبی و تداخل دارویی:
تا به امروز هیچگونه گزارشی مبنی بر تداخل غذایی یا دارویی با این فرآورده گزارش نشده است.
مصرف همزمان کرم ARCECLOX با گلوکزآمین و یا ترکیبات گلوکزآمین-کندرویتین، سبب تقویت اثر ضد التهابی و ضد دردی محصول می شود. 
نام محصول: کرم آرسکلوکس ویتان
Arceclox Vitane
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
دارو درمان سپهر
تلفن شرکت: 021-22908187-9
وب سایت شرکت تامین کننده: http://sepehrdaru.com
کرم آرسکلوکس ویتان

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code