بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

انرژکس گلدن لایف

این محصول به افزایش سطح انرژی و توان جسمانی، افزایش توان ذهنی، تقویت سیستم ایمنی، سم زدایی از کبد و افزایش میل جنسی و توان باروری در آقایان کمک می کند.

میزان و نحوه مصرف: روزی یک قرص همراه غذا میل شود.

حاوی: کلیه ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز آقایان به همراه 30 میلی گرم  کوآنزیم کیوتن

برند

گلدن لایف
نام محصول: انرژکس گلدن لایف
Energe-X Golden Life
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
گلدن لایف
GOLDEN LIFE
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مولتی ویتامین بزرگسالان مکمل های ویژه آقایان
کشور تولید کننده: استرالیا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
درمان یاب دارو
تلفن شرکت: تلفنخانه: 02187174 شماره مشاوره تغذیه: 02187175303
وب سایت شرکت تامین کننده: http://darmanyab.com
تعداد در هر بسته: 60 عدد
سایر ترکیبات: Ginseng،Ginkgo biloba،Tribulus، Damiana، ءMilk thistle
شکل دارویی: قرص
انرژکس گلدن لایف
ایمان
بعد از 3 روز تأثیر خودش رو نشون داد و راضی کننده بود

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
ایمان فروشانی
بنده یک بسته 60 تایی انرجکس خریداری کردم که تاریخ تولید آن 2014 وتاریخ انقضای آن سال 2017 میلادی هست و حدود 10 ماه به انقضای آن مانده و از طرفی بسته بندی آن با با بسته بندی کاتالوگ موجود در سایت تفاوت دارد.آیا امکان استفاده وجود دارد؟
نماینده علمی شرکت درمان یاب/ خانم امین/فوق لیسانس تغذیه بسته بندی محصولات از یک سال قبل تغییر کرده است ولی تا زمانی که تاریخ انقضا دارد قابل مصرف است و اثر بخشی آن کم نمی شود
باقری
آیا گلدن لایف انرژکس تولید ایران است یا استرالیا؟ روی قوطی آن نام استرالیا ذکر شده ولی داروخانه می گفت که تولید داخلی است
نماینده شرکت درمان یاب/ خانم امین/فوق لیسانس تغذیه محصولات گلدن لایف تحت لیسانس شرکت Vitex استرالیا در کارخانه های دارویی در ایران، تنها بسته بندی می شود.
جمالی
من یک بیمار دیابتی هستتم و پزشک "مولتی ویتامین" برایم توصیه کرده است چند ماه پیش ، داروخانه به من مولتی ویتامین گلدن لایف داده است که متاسفانه نام دارو را فراموش کرده ام لطفا توضیح دهید.ضمن اینکه آیا تداخلی با قند خون می تواند داشته باشد
نماینده شرکت درمان یاب/ خانم امین/فوق لیسانس تغذیه اگر برای شما انرژکس یا اپتی وومن تجویز شده است این دو محصول علاوه بر تامین ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن شما جهت توانایی مقابله با عوارض بیماری دیابت و بهبود سطح انرژی و ایمنی بدن حاوی ترکیباتی نیز هستند که به کنترل قند خون نیز کمک می کنند.
جوان
مصرف انرژکس گلدن لایف در مردانی که دچار مشکل کلیه سنگ ساز هستند، آیا می تواند سنگ سازی کلیه را تحریک کند.
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه خیر مقدار مواد معدنی موجود در این محصول میزان متعادل و متناسبی است که منجر به ایجاد سنگ کلیه نمی شود مگر اینکه پزشک مصرف مواد خاصی را برای شما غیر مجاز کرده باشد. نوشیدن آب کافی به همراه هر دارو یا مکملی توصیه می شود.
فریبا صادقی
آیا توانید از میان محصولات گلدن لایف، برای کودکانی بد غذا یک پیشنهاد دهید؟
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه محصولات گلدن لایف تنها برای مصرف افراد بزرگسال( بالای 15 سال) میباشد.
یک مرد خسته
در خصوص مصرف گلدن لایف انرژکس برای بیماران دچار خستگی مزمن لطفا توضیح دهید
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه محصول انرژکس به دلیل دارابودن مقادیر بالای ویتامین های گروه B، کوآنزیم کیوتن، گیاهان جین سینگ و جینکو بیلوبا، تریبولوس و دامیانا به افزایش سطح انرژی و رفع خستگی مزمن کمک می کند. بهتر است روزی یک قرص را همراه صبحانه یا نهار میل نمایید.
سعیدرضا محمودی
آیا انرژکس درمان یاب دارو( گلدن لایف) با انرژکس سونا طب که ساخت کانادا است تفاوتی می کند؟ آیا کمچانی تولید کننده هردو یکی است؟/
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه سونا طب محصولی با نام انرژکس ندارد. انرژکس مولتی ویتامین مینرال مخصوص آقایان از کمپانی گلدن لایف استرالیا می باشد.
غلامی
مصرف ان همراه با کراتین ممنوعیت دارد؟
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه مصرف این محصول با کراتین تداخلی ندارد.
سجادی
آیا انرژکس را می تواند روی کلسترول خون اثر منفی گذاشته و منجر به افزایش کلسترول شود
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه خیر این محصول نه تنها سبب افزایش کلسترول نمی شود بلکه گیاه میلک تیستل موجود در آن به بهبود عملکرد کبد و کاهش کلسترول نیز کمک می کند.
یاوری حسنعلی
در رابطه با انرژکس گلدن لایف، آیا مصرف آن برای نوجوانانی که به صورت حرفه ای ورزش می کنند، قابل توصیه است. آیا منجر به چاقی نمی شود
نماینده شرکت درمان یاب/ خانم امین/فوق لیسانس تغذیه یکی از موارد مصرف انرژکس، افزایش توان جسمی، بهبود عملکرد ورزشی و عضله سازی در ورزشکاران است. علاوه بر اینکه به تامین نیاز افزایش یافته یک ورزشکار به ویتامین ها و مواد معدنی به ویژه ویتامین های گروه B ، ویتامینEو C، روی و منیزیوم نیز کمک می کند.