بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ایکس اید گلدن لایف

این محصول با افزایش خونرسانی به اندام های تناسلی و تنظیم هورمون های جنسی سبب افزایش میل و قوای جنسی در خانم ها و آقایان می شود. همچنین به رفع اختلالات نعوظ در آقایان کمک می کند. در افزایش سطح انرژی بدن و کاهش استرس نیز موثر است.

نحوه و مقدار مصرف: روزی یک قرص همراه غذا میل شود.

حاوی:Epimedium، Tribulus، Korean ginseng، Siberian ginseng

برند

گلدن لایف
نام محصول: ایکس اید گلدن لایف
X-Ade GoldenLife
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
گلدن لایف
GOLDEN LIFE
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های جنسی
کشور تولید کننده: استرالیا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
درمان یاب دارو
تلفن شرکت: تلفنخانه: 02187174 شماره مشاوره تغذیه: 02187175303
وب سایت شرکت تامین کننده: http://darmanyab.com
تعداد در هر بسته: 60 عدد
سایر ترکیبات: جنیسینگ، تربولوس، اپیمدیوم
شکل دارویی: قرص
اس ایکس نیچرز گیفتز

کشور تولید کننده

آمریکا

نام شرکت عرضه کننده

گسترش بازرگانی داروپخش | dtpc.org

شکل دارویی

قرص

قیمت

۰ ریال
اطلاعات بیشتر

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
کاظم
دیابتی هستم و متوفورمین استفاده می کنم. میتونم قرص ایکس اید هم استفاده کنم
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه یکی از موارد مصرف این محصول در افراد دیابتی است که گردش خون در عروق اندام های انتهایی آنها در نتیجه عوارض دیابت به خوبی صورت نمی گیرد و سبب مشکلات جنسی مختلف می شود. این محصول علاوه بر بهبود خون رسانی به اندام های تناسلی، به علت وجود گیاه جین سینگ در کنترل قند خون نیز موثر است و تداخلی هم با مت فورمین ندارد.
7پر
سلام . مصرف ایکس اید در شرایطی که پزشک برای اینجانب کلسیتریول نسخه کرده است چه وضعیتی ممکن است ایجاد کند
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه کلسیتریول فرم فعال ویتامین D است و مصرف ایکس اید تداخلی با آن ندارد.
ح
دکسترومتوفان استفاده می کنم. ایکس اید هم مستونم استفاده کنم؟
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه مصرف ایکس اید تداخلی با هیچ دارویی ندارد.
ث
لطفا ترکیبات ایکس اید را دقیق تر توضیخ دهید؟ آیا یک محصول شیمیایی است یا گیاهی است؟ مصرف آن ممکن است چه عوارضی داشته باشد؟
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه این محصول حاوی ویتامین های B2، B3، B6 ویتامین E روی ، منیزیوم و گیاهان دارویی جین سینگ، تریبولوس و هورنی گوت است که با 4 مکانیسم افزایش گردش خون، افزایش تولید هورمون های جنسی، کاهش استرس و افزایش سطح انرژی بدن به رفع اختلالات جنسی و افزایش میل و قوای جنسی کمک می کند. مصرف این محصول هیچگونه عارضه ای ندارد.
چ
ایکس اید یک مکمل زنانه است یا مردانه
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه این محصول به واسطه مکانیسم عمل توضیح داده شده هم در بانوان و هم آقایان دارای اثربخشی مطلوب می باشد
ناطقی
ایکس اید را در شهر کرج چگونه و از کجا تهیه کنیم
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه داروخانه عسگری: چهار راه طالقانی داروخانه دی: چهار راه طالقانی داروخانه ستاره: چهار راه طالقانی داروخانه ابوریحان حکیم: خیابان مظاهری داروخانه حمزه: سه راه گوهردشت داروخانه حکیم فارابی: فلکه اول گوهردشت داروخانه گوهردشت: خیابان 8 گوهردشت داروخانه آذر: باغستان داروخانه محمودی نژاد: عظیمیه داروخانه مهشاد : عظیمیه داروخانه ایمان: مهرشهر داروخانه مهرشهر: گلشهر داروخانه مقصود لو: گلشهر داروخانه انوشیروان : گلشهر داروخانه عطایی: هفت تیر
ماه
سلام در رابطه با مصرف ایکس اید در روزها با شکم خالی توضیح دهید
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه مصرف مکمل های حاوی ویتامین و مواد معدنی جهت جذب بهتر و عدم ایجاد عوارض گوارشی معمولا همراه یا تا یک ساعت بعد غذا توصیه می شود.
7
ایکس اید را در اسلامشهر چگونه تهیه کنیم
نماینده شرکت درمان یاب/نازیلا امین/فوق لیسانس تغذیه محصول ایکس اید در اسلامشهر را می توانید از داروخانه های دکتر فرهمند 56125121، دکتر تاج سر 56347800 و دکتر مسیبی 56476868 تهیه نمایید
گ
Salam در خصوص مصرف این دارو برای بیماران دارای تنگی نفس و تپش قلب توضیح دهید
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه از آنجایی که این محصول حاوی گیاه جین سینگ و ترکیباتی است که ممکن است در برخی افراد افزایش ضربان قلب و یا افزایش خفیف در فشار خون ایجاد کند بهتر است شما این محصول را با احتیاط و یا بعد از مشورت با پزشک معالج خود استفاده نمایید.
یاسرقنبری
ایکس اید گلدن لایف را برای تقوی قوای باروری می توان استفاده کرد؟
نماینده علمی شرکت درمان یاب خانم امین/فوق لیسانس تغذیه اگرچه مورد مصرف اصلی این محصول افزایش توان و عملکرد جنسی است اما به علت وجود ویتامین B6 به میزان زیاد، روی و ویتامین E به افزایش توان باروری در زنان و مردان نیز کمک می کند.