بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

وی متابولیک ام آر ام

متابولیک وی یک مکمل خوشمزه است که فرمول پروتئین وی 100% را دارد. مخلوط پروتئین منحصر به فرد ما (متا- پرو) سایز عضلات را افزایش می دهد – قدرت بدنی را بالا برده و حجم عضلات شما را زیاد می کند. متا پرو تهیه کننده منبع مناسبی از پروتئین هاست.

این محصول در حرارت کم و با پروسه فیلترینگ مخصوص با هدف تهیه نوعی از وی پروتئین های بسیار مرغوب تهیه شده است.

این پروسه خاص تهیه پروتئین با ارزش بسیار خاصی را به وجود می آورد که سرشار از زنجیره های اسیدآمینه ضروری است و بنابراین میزان افزاینده ای نیتروژن را بدون آنکه سبب سوهاضمه – بی اشتهایی یا درد شود در بدن نگهداری می کند.


مشکل اصلی ورزشکاران در رژیم هایی که میزان پروتئین بالا دارند این است که بدن قادر به هضم نرمال و عادی این میزان از پروتئین نیست اما NitroZyme™ موجود در این مکمل به بدن کمک می کند تا اسیدآمینه های بیشتری را رها و پخش کرده و عملیات هضم پروتئین را تسریع و تسهیل کند.

وقتی ورزشکار از متابولیک وی استفاده می کند میزان بیشتری اسید آمینه به طور مستقیم وارد بدن وی می شود که سبب افزایش حجم عضلات بدن او گشته و قدرت بدنی را نیز افزایش می دهد.

میزان نیاز به پروتئین در هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است. تمرینات مقاومتی سنگین ورزشی به همراه مصرف میزان مناسب پروتئین سبب افزایش و رشد عضلات می گردد چرا که به این روش میزان مناسبی اسید آمینه ازاد می گردد

مطالعات اخیر نشان داده است که ورزشکاران در ازای هر هشت کیلو وزن بدن خود به یک و نیم گرم پروتئین در روز نیاز دارند تا میزان لازم رشد عضلانی را به دست آورند.

برای بالابردن سایز و قدرت عضلات ضروری است که ورزشکار به میزان کافی از پروتئین های با کیفیت بالا مصرف کند تا بدن خود را در بالانس مناسبی از مواد غذایی ضروری قرار دهد تا به این وسیله نیتروژن لازم در بدن نیز برایش تامین شود.

هر پیمانه از متابولیک وی شامل 21 گرم پروتئین خالص و سریع الهضم است که فرمول آن برای تقویت و رشد عضلات طراحی شده است.

این مکمل در طعم های شکلات – وانیل – توت فرنگی و موز عرضه می شود.
نام محصول: وی متابولیک ام آر ام
Metabolic Whey MRM
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ورزشی
تعداد در هر بسته: 2270 گرم
شکل دارویی: پودر
وی متابولیک ام آر ام

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code