بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

فرو-دین هولیستیکا

کم خونی ناشی از فقر آهن شایع ترین اختلال سوءتغذیه ای در جهان است که اغلب گریبانگیر کودکان و نوجوانان در سنین رشد و همچنین جمعیت بانوان در سنین تولید مثل می گردد.

در کم خونی فقرآهن، تعداد گلبول های قرمز خون و میزان هموگلوبین موجود در گلبول های قرمز کاهش می یابد و در نتیجه رساندن اکسیژن به سلول های بدن و دفع دی اکسیدکربن از آنها مختل می گردد.

علائم کم خونی شامل احساس خستگی مفرط و زودرس همراه با ضعف و بیقراری، عدم تمرکز در کارها، رنگ پریدگی، نفس نفس زدن با فعالیت مختصر، سردرد، سندرم پای بیقرار، تپش قلب و اضطراب بی دلیل و در موارد پیشرفته ریزش مو می باشد.

تحقیقات جدید نشان داده اند کمبود آهن در کودکان سبب اختلالات یادگیری، تفکر و حافظه می شود. برای پیشگیری از این اختلالات دریافت میزان کافی آهن از طریق رژیم غذایی یا از مکمل های دارای آهن توصیه می شود.

علاوه بر آهن، دو ریزمغذی اسید فولیک و ویتامین B₁₂ نیز در ساخته شدن گلبو ل های قرمز نقش اساسی دارند. گاهی اوقات با مصرف آهن کافی، کم خونی بهبود نمی یابد که به علت نقص اسیدفولیک و ویتامین B₁₂ بدن م ¬باشد.

مکمل فرو- دین با داشتن این ریزمغذی های مهم در امر خون سازی، ترکیبی بسیار سودمند در پیشگیری از کم خونی برای کودکان، نوجوانان، جمعیت بانوان در سنین تولید مثل، بارداری و شیردهی می باشد.

تلفن مشاوره: 24852283-021  

برند

هولیستیکا
نام محصول: فرو-دین هولیستیکا
Ferrodin Holistica
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
هولیستیکا
HOLISTICA
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی بزرگسالان
کشور تولید کننده: فرانسه
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آرین سلامت سینا
تلفن شرکت: 021-24852200
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.ariansalamat.com
تعداد در هر بسته: 32 عدد
سایر ترکیبات: --
شکل دارویی: کپسول
فرو-دین هولیستیکا

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code