بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

مگنیفورت هولیستیکا

ترکیبات اصلی :منیزیم - ویتامین B1- ویتامین B6 - ویتامین D3 - ویتامین K2 -

مگنیفورت عضلات، استخوان ها و سیستم عصبی سالم منیزیم موجور در مکمل مگنیفورت منشا دریایی دارد و از آب دریا تخلیص شده است. منیزیم دریایی همراه با چندین ریزمغذی کمیاب آب دریا است که سبب افزایش فراهم زیستی و جذب موثر آن شده و بعنوان کوفاکتور در انجام واکنشهای بیولوژیک بدن ضروری هستند.

نوع ملح منیزیم دریایی با داشتن 60% زیست فراهمی، بالاترین رقم جذب را در بین سایر انواع ملح منیزیم دارا می¬باشد. دریافت منیزیم کافی کرامپ¬های عضلانی، سردردهای میگرنی، علائم PMS و یبوست را نیز کاهش می¬دهد. منیزیم اثرات ضد فشار خون و تنظیم کنندگی میزان قند خون را نیز داراست.

ویتامین K₂ از منبع 100% طبیعی از طریق فعال کردن پروتئین های خاصی مانند استئوکلسین، ماتریکس Gla و همچنین تنظیم چندین سیستم آنزیمی در حفظ هموستاز خون، افزایش تراکم استخوان و جلوگیری از کلسیفیه شدن (رسوب کلسیم) عروق و بافت های نرم مانند کلیه، غضروف و ریه نقش دارد. بعلاوه پژوهش های اخیر حاکی از نقش این ویتامین در تنظیم سنتز سولفاتیدها و اسفنگولیپیدهای مغزی با فعال کردن پروتئین GAS6 می باشند.

ویتامین D₃ این محصول، تنها ویتامین کوله کلسیفرول موجود در منبع طبیعی غیرحیوانی است که به دلیل منشا خاص آن (گلسنگ Lichen) به هیچ وجه چربی حیوانی نداشته و فاقد لانولین است. برای تهیه این نوع ویتامین D₃، گونه¬هایی از گلسنگ (Lichen) که در کانادا، اسکاندیناوی و ایرلند می¬رویند انتخاب شده-اند و فاقد هر گونه آلودگی ناشی از آفت کش¬ها می¬باشند.

این نوع خاص ویتامین D₃ برای کسانی که از رژیم¬های گیاهخواری پیروی می¬کنند و بالاخص وگان¬ها بسیار مناسب است، زیرا منشا غیر حیوانی دارد.

ویتامین B₁ در واکنش های کلیدی متابولیسم در بدن نقش اساسی دارد. کمبود این ویتامین سیستم عصبی را درگیر کرده و منجر به نوروپاتی محیطی می شود.

ویتامین B₆ یکی از کوفاکتورهای ضروری برای بسیاری از واکنش های متابولیک بدن، از جمله ساخت نوروترانسمیترهای سیستم عصبی و اسفنگولیپیدهای غشاء اعصاب و همچنین تنظیم کننده گیرنده هورمون های استروئیدی می باشد.

موثر در:

1- کاهش دفعات و شدت انقباضات عضلانی دردناک

2- بهبود کرامپ های عضلانی

3- پیشگیری و بهبود دردهای نوروپاتیک

4- کمک به کاهش دردهای نوروپاتیک هرپس زوستر

5- نوروپاتی های دیابتیک

6- تامین سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات

7- افزایش توده و استحکام استخوان¬ها

8- کاهش علائم مسمومیت الکلی

9- کاهش علائم

PMS 10- پیشگیری و کاهش حملات میگرن و سردرد

11- کمک به تنظیم فشارخون

12- کاهش یبوست

برند

هولیستیکا
نام محصول: مگنیفورت هولیستیکا
Magniforte Holistica
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
هولیستیکا
HOLISTICA
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان
کشور تولید کننده: فرانسه
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آرین سلامت سینا
تلفن شرکت: 021-24852200
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.ariansalamat.com
تعداد در هر بسته: 32 عدد
شکل دارویی: کپسول
مگنیفورت هولیستیکا

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code