بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

پاورفیت هولیستیکا

ترکیبات اصلی :عصاره قارچ شی تا که

پاورفیت مکمل غذایی طبیعی محصول شرکت هولیستیکا فرانسه و تهیه شده از عصاره خشک قارچ شی- تا- که است که در آن از مواد نگهدارنده، رنگ ها و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده است.

موارد مصرف پاورفیت شامل:

• تقویت و تعدیل سیستم ایمنی بدن ( آنفلوانزا، تب خال،...)

• افزایش موثر قوای جسمانی و فیزیکی (ورزشکاران، دوران نقاهت بیماری، سالمندان، ....)

شی- تا- که رایج ترین قارچ خوراکی در کشورهای چین و ژاپن است که علاوه بر مصرف خوراکی گسترده در کشورهای مختلف، دارای مصارف درمانی نیز می باشد. پروتئین این قارچ تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را دارد.

بعلاوه، وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز که در رژیم غذایی ما بسیار کمیابند، پلی ساکاریدهای مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین ها و املاح مختلف سبب شده که این قارچ بعنوان یک تقویت کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود.

در سال های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضدویروسی و ضد قارچی و حتی ضد سرطانی شی- تا- که انجام شده است. نتایج این پژوهشها خواص مفید این قارچ را تائید می کند.

شی- تا- که منبع بسیار خوبی برای دریافت ویتامین های گروه B است. این ویتامین ها نقش بسیار مهمی در متابلیسم و سوخت و ساز مواد غذایی در بدن دارند و در صورت کمبود آن ها انرژی موجود در مواد غذایی آزاد نشده و ساخته شدن پروتئین ها، رشد و نمو و سایر اعمال حیاتی بدن مختل می شود.

شی- تا- که دارای املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسیم نیز می باشد. آهن موجود در این قارچ دارای درجه جذب بالاتری نسبت به آهن سایر منابع گیاهی است و وجود عناصر سلنیم، مس و روی سبب خواص آنتی اکسیدانی این قارچ شده اند.

تلفن مشاوره: 24852283-021 

برند

هولیستیکا
نام محصول: پاورفیت هولیستیکا
Powerfit Holistica
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
هولیستیکا
HOLISTICA
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها
کشور تولید کننده: فرانسه
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آرین سلامت سینا
تلفن شرکت: 021-24852200
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.ariansalamat.com
تعداد در هر بسته: 20 عدد
سایر ترکیبات: --
شکل دارویی: کپسول
پاورفیت هولیستیکا

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code