بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

کیدی لاکت زینک زیست تخمیر

کیدی لاکت زینک ® چیست؟

کیدی لاکت زینک ® یک ترکیب ویژه ویژه پروبیوتیک و پری بیوتیک)سین بیوتیک( برای کودکان بالای 2 سال است که حاوی مقادیر بالایی از 7 سویه باکتری سودمند از جمله سویه خاص کودکان » بیفیدوباکتریوم اینفنتیس « به همراه پری بیوتیک فروکتوالیگوساکارید  )کمک کننده به رشد و فعالیت پروبیوتیکها( می باشد و فرمول آن ویژه کودکان تهیه شده تا آن را به آسانی مصرف کنند .علاوه بر این حاوی ماده ضروری روی به صورت زینک سولفات میباشد که در درمان بیماریهای التهابی روده و اسهال مؤثر بوده و نیز در تقویت سیستم ایمنی، رشد استخوان و سلامتی مو، ناخن و پوست کودکان مفید میباشد. سویه ها و پری بیوتیک به کار رفته شامل موارد زیر می باشد:

Lactobacillus casei

Lactobacillus acidophilus

Lactobacillus rhamnosus

Lactobacillus bulgaricus

Bifidobacterium infantis

Bifidobacterium breve

Streptococcus thermophilus

Fructooligosaccharides(FOS)

سایر اجزا: لاکتوز، منیزیم استئارات،تالک، شیرین کننده و طعم دهنده خوراکی مجاز.

این فراورده فاقد گلوتن می باشد.

ویژگی کیدی لاکت زینک ® نسبت به محصولات مشابه چیست؟

کیدی لاکت زینک ®حاوی مقادیر بالایی از انواع پروبیوتیکهاست (109 CFU). بعلاوه سویه های پروبیوتیک به کار رفته در محصول از مفیدترین و شناخته شده ترین پروبیوتیکها برای کودکان هستند. وجود پروبیوتیک سویه خاص کودکان، بیفیدوباکتریوم اینفنتیس  که مطالعات گسترد ه ای را در سالهای اخیر به خود اختصاص داده است ویژگی ممتاز برای این محصول به شمار میرود. هم چنین روی به عنوان یک عنصر کمکی در درمان بیماری های گوارشی و عنصر ضروری در رشد کودکان به حساب می آید.

در چه شرایطی می توان کیدی لاکت زینک ® را مصرف کرد؟

·         اسهال ناشی از ویروس یا باکتری در کودکان

·         اسهال ناشی از مصرف آنتی بیوتیک

·         نفخ و یبوست کودکان

·         انواع آلرژی کودکان )تنفسی  پوستی و غذایی(

·         در زمان شیوع بیمار یهای عفونی فصلی مانند سرماخوردگی برای بهبود قدرت دفاعی بدن

·         عفونت های تنفسی

مقدار مصرف: روزانه 2-1 ساشه با آب، آبمیوه، شیر یا غذای کودک مخلوط کرده و یا طبق دستور پزشک مصرف شود )آب ،شیر یا غذا نباید خیلی گرم باشد(.

شکل دارویی: 
ساشه 1 گرمی

عوارض جانبی و سمیت: 
تاکنون هیچ عارضه جانبی خاص و مورد سمیت برای پروبیوتیکها گزارش نشده است.  همه پروبیوتیکها به طور طبیعی در بدن وجود دارند و همگی به عنوان عوامل ) ،Generally Recognized as Safe ( GRAS یعنی ایمن، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) ثبت ش ه اند. در بعضی از بیماران میتوانند ایجاد نفخ کنند که معمولاً با ادامه مصرف بهبود می یابد. در هنگام مواجهه با عوارضی مانند راش پوستی، خارش، سرگیجه، سرفه و سایر مشکلات تنفسی پزشک یا داروساز را مطلع فرمایید.

احتیاط و منع مصرف:
  هیچ مورد منع مصرف مطلقی برای این فرآورده وجود ندارد. در مواردی مانند نقص سیستم ایمنی، قبل از جراحیهای شکمی، سندرم روده کوتاه و ریسک ایسکمی مزانتر تجویز پروبیوتیکها باید با احتیاط بیشتر صورت گیرد.

تداخل دارویی :
به طور کلی مصرف این فرآورده با هیچ دارویی تداخل ندارد. توصیه می شود حداقل با 2 تا 4 ساعت فاصله از آنتی بیوتیکهای خوراکی مصرف شود.

تداخلات زینک سولفات :

سفالکسین : زینک می تواند جذب سفالکسین را کاهش دهد. توصیه میشود حداقل 3 ساعت بعد از مصرف سفالکسین، کیدی لاکت زینک ® مصرف شود.

آنتی بیوتیکهای خانواده کینولون )سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین و: (.. زینک می تواند جذب این آنتی بیوتیکها را کاهش دهد.  توصیه میشود حداقل 4 تا 6 ساعت بعد از مصرف این آنتی بیوتیکها ، کیدی لاکت زینک ® مصرف شود.

آنتی بیوتیکهای خانواده تتراسایکلین: زینک می تواند جذب این آنتی بیوتیکها را کاهش دهد. توصیه میشود حداقل 3 ساعت بعد از مصرف این آنتی بیوتیکها، کیدی لاکت زینک ® مصرف شود.

شرایط نگهداری :
با توجه به نتایج تست های پایداری، مکمل های پروبیوتیک شرکت زیست تخمیر را می توان به مدت 2 الی 3 هفته در دمای اتاق نگهداری کرد، اما بهترین شرایط نگهداری دمای 8-2 درجه سانتی گراد می باشد که باعث ماندگاری طولانی مدت باکتری های پروبیوتیک می گردد.

بسته بندی : 15 عدد ساشه 1 گرمی به همراه بروشور درون جعبه مقوایی

برند

نام محصول: کیدی لاکت زینک زیست تخمیر
Kidilact Zinc Zisttakhmir
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
زیست تخمیر
Zist Takhmir
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های گوارش و کبد مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: ایران/تولید داخل
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
زیست تخمیر
تلفن شرکت: 021-77495007
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.zisttakhmir.com
شکل دارویی: ساشه
کیدی لاکت زینک زیست تخمیر

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code