بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

درناسل مارنیز

درناسل محصولی طبیعی است که به رفع سریع سلولیت و جلوگیری از ایجاد آن کمک می کند و دارای خاصیت کاهش وزن و سایر نیز می باشد. سلولیت، چربی انباشته شده در زیر پوست است که به پوست پرتقال شباهت دارد و پوست ظاهری ناصاف و گود، مخصوصا در ناحیه ران و باسن پیدا می کند. این موضوع بیشتر در زنان ولی گاهی مواقع در مردان نیز به دلیل تغییر در عادات غذایی روزانه ظاهر می شود. ژنتیک نیز در تشکیل سلولیت دخالت دارد و حتی زنان لاغر ممکن است از آن رنج ببرند. سطح هورمون، بارداری و سن جز عواملی هستند که در تشکیل سلولیت می توانند نقش داشته باشند. DRENACEL  حاوی مواد زیر می باشد:             L_Carnitine  یک مشتق اسید آمینه ای است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد ولی به همراه رژیم غذایی نیز دریافت می گردد. این ماده موجب انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری سلول و سوخت آنها می شود. مصرف چربی ها به عنوان منبع انرژی موجب صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به حفظ حجم عضلات در طول رژیم های لاغری و نیز تاخیر دربروز خستگی به هنگام ورزش کمک می کند.           
چای سبز را به دلیل داشتن موادی مانند کاتشین ها catechins و پلی فنل ها به عنوان چربی سوز طیبیعی، ضد سرطان و آنتی اکسیدان بسیار قوی می شناسند. چای سبز با افزایش ترموژنز، متابولیسم چربی های بدن را تسریع می کند و به این ترتیب چربی اضافه در بدن ذخیره نمی شود.                           
سرکه سیب به خاطر داشتن اثر تحریکی بر متابولیسم بدن و به دلیل وجود ویتامین ها و موادمعدنی بسیار مورد توجه است.  سرکه سیب حاوی مواد موثره ای بنام پلی فنل ها می باشد که از مکانسیم های مختلف به کاهش وزن کمک می کنند و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشند. همچنین درای اثرات مثبت بر روی سیستم اداری است و باعث کاهش فشارخون می گردد.   کنسانتره سیب دارای مقادیر زیادی فیبر و پکتین است. پلی فنل ها و فلاونوئیدهای موجود درسیب آنتی اکسیدانی قوی می باشد که علاوه بر حفاظت عروق ازصدمات و بهبود عملکرآنها، از طریق تسهیل بازگشت وریدی مایعات و مواد دفعی تجمع یافته، کاهش التهاب و بهبود اتساع عروق باعث کمک به رفع سلولیت می گردد.       
گریپ فروت در رژیمهای لاغری بعنوان سفت کننده، تصفیه کننده، دیورتیک و ملین عمل می کند. بدلیل داشتن مقدار بالای اسید سیتریک، ترشح صفراوی و هضم چربی را تحریک می کند.   
 پایاپا گیاهی است که برگ و میوه آن از موادی موسوم به رزین، اسیدهای ارگانیک، ویتامین ها C.B.A  و آنزیم پاپائین papain غنی می باشد. آنزیم پاپائین انزیمی پروتئولیتیک شبیه پپسین (آنزیم موجود در معده) می باشد و بطور مؤثری پروتئین ها، کربو هیدرات ها و چربی ها را تجزیه می کند.
 پایاپا بعنوان یک ضدالتهاب قوی مصرف می شود و علیه سلولیت های لوکال عمل میکند.            
 آناناس وکنسانتره آن بطور وسیعی در رژیم های لاغری بعنوان کاهش دهنده اشتها وآانتی سلولیت استفاده می شود که ناشی از خواص دیورتیک آن محتوای بالای فیبر و اثرات هضم کنندگی آن بدلیل وجود آنزیمی بنام bromelain  می باشد.                                                                                                    
خواص: 

  •  رفع سلولیت و جلوگیری از ایجاد آن                       
  •  کمک به کاهش وزن و سایز با افزایش متابولیسم قند و چربی                       
  •  ایجاد احساس سیری به دلیل داشتن فیبر زیاد                               
  •  کمک به حفظ حجم عضلات در طول رژیم های لاغری                           

 روش و مقدار مصرف:   
10میلی لیتر در یک لیتر آب معدنی رقیق شود.در طی روز به تدریج نوشیده شود و حداقل به مدت 30 روز بدون وقفه مصرف شود تا رسیدن به وزن و سایز ایده ال ادامه یابد.


شرایط نگهداری:
محصول را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.   

برند

مارنیز
نام محصول: درناسل مارنیز
Drenacel Marnys
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
مارنیز
MARNYS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های رژیمی و تنظیم وزن
کشور تولید کننده: اسپانیا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
رسافارمد
تلفن شرکت: 021-22409920
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.rasapharmed.com
تعداد در هر بسته: 125 میلی لیتر 225 میلی لیتر
شکل دارویی: شربت
درناسل مارنیز

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code