بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ویژن هلپ مارنیز

مولتی ویتامین مینرال همراه با لوتئین وگزانتین و عصاره بیل بری جهت حفظ سلامت چشم         

visionhelp مکملی حاوی 16نوع از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی دیگر است و جهت حفظ و تامین سلامت چشم طراحی شده و دارای فرمولاسیونی بسیار کامل می باشد.

این مولتی ویتامین منبع بسیار خوبی از ویتامین های گروه B، ویتامین C، ویتامین E، زینک،کلسیم، منیزیم، سلنیوم، کروم، عصاره گیاهBilberry (غنی از آنتوسیا نین ها)، لوتئین و گزانتین (از دسته کاروتنوئیدها) و اسیدهای آمینه تورین و آرژینین می باشد.

پیگمان های ماکولار نظیر لوتئین و گزانتین برای حفاظت شبکیه چشم از تخریب اکسیداتیو ضروری می باشد. این مواد آنتی اکسیدانهای قوی هستند که باعث فیلتر UV می شوند، از اینرو نقش حفاظتی در برابر اکسیدان ها و در نتیجه پیشگیری و کمک به بهبود دژنراسیون ماکولا (AMD) و کاتاراکت (آب مروارید) دارند.

گردش خون چشمی بدلیل اثر  vasodilation(گشادسازی عروق) ناشی از آنتوسیانوزیدها، نیکوتینامید (ویتامین B3) و آرژینین افزایش می یابد. عصاره گیاه بیل بری با نام علمی Vaccinium myrtillus نقش موثری در بهبود خون رسانی به چشم و در نتیجه اکسیژن رسانی به آن دارد.                                

بدلیل وجود آنتی اکسیدان هایی نظیر زینک، سلنیوم، لوتئین، گزانتین، ویتامین E، ویتامینC و آنتوسیانوزیدها در این محصول تخریب بافت های چشمی ناشی از رادیکال های آزاد کاهش یافته و عملکرد بینایی افزایش می یابد. تحقیقات نشان داده است که آنتی اکسیدان ها خطر ابتلا به کاتاراکت و دژنراسیون ماکولا را کاهش می دهند.     


 مطالعات نشان داده اند که ویتامین E  به پیشگیری از کاتاراکت کمک کرده و ممکن است در پیشگیری از دژنراسیون ماکولا نیز نقش داشته باشد. چشم به موادمعدنی خاص نیز نیاز دارد. برای مثال سلنیوم به جذب ویتامین  Eو ساخته شدن آنتی اکسیدان ها کمک می کند.    
 این محصول با افزایش قابلیت ارتجاعی شبکیه و سایر بخش های چشم سبب تقویت و سلامت بافت های چشمی می شود. 


خواص:   
- حفظ سلامتی چشم ها 

- بهبود عملکرد بینایی                                     
-  ایجاد تاخیر در وقوع یا پیشرفت اختلالات چشمی نظیرکاتاراکت( آب مروارید) دژنراسیون ماکولا، رتینوپاتی و..
-  محافظت چشم در برابر عوامل استرس زا و آسیب های نوری (UVو...)     


روش و مقدار مصرف:  

روزی یک تا سه کپسول ژلاتینی نرم میل شود.


شرایط نگهداری:
محصول را در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید

برند

مارنیز
نام محصول: ویژن هلپ مارنیز
VisionHelp Marnys
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
مارنیز
MARNYS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های سلامت چشم
کشور تولید کننده: اسپانیا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
رسافارمد
تلفن شرکت: 021-22409920
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.rasapharmed.com
تعداد در هر بسته: جعبه ۳۰ عددی حاوی ۲ بلیستر ۱۵ عددی
شکل دارویی: کپسول نرم ژلاتینی
ویژن هلپ مارنیز
ویتاویژن فورت والمارک

نام برند

والمارک - Walmark

کشور تولید کننده

چک

نام شرکت عرضه کننده

ویستا تجارت پارس | www.vistapars.com

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

لوتئولین.Vitamin A & Vitamn E & Zinc

شکل دارویی

کپسول نرم ژلاتینی

قیمت

۰ ریال
اطلاعات بیشتر
اوژن یوروویتال

کشور تولید کننده

آلمان

نام شرکت عرضه کننده

حکیمان طب کار | hakimanteb.com

تعداد در هر بسته

60 عدد

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

روی,لوتئولین,ویتامین آ,ویتامین E,ویتامین ث.

شکل دارویی

کپسول

قیمت

۰ ریال
اطلاعات بیشتر
اپتی ویژن نیچرز انلی

نام شرکت عرضه کننده

کیش مدیفارم | www.kishmedipharm.com

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

لوتئولین.

شکل دارویی

کپسول

قیمت

۰ ریال
اطلاعات بیشتر

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
یاریمند
آیا مصرف ویژن هلپ برای بیمارانی که عمل آب مروارد کرده اند می تواند سبب تقویت چشم شود
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز این فراورده به دلیل آنتی اکسیدان های موجود درآن سبب ایجاد تاخیر در وقوع و یا پیشرفت اختلالات چشم نظیر کاتاراکت (آب مروارید)، دژنراسیون ماکولا، رتینوپاتی و....... می گردد.
قاسم حمیدی
در خصوص مارنیز ویژه هلپ، ممنون می شوم که از دوره مصرف آن توضیح دهید که در عرض چند ماه می تواند بر بینایی افراد اثر بگذارد
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز این فراورده مکمل تغذیه ای می باشد و جنبه درمانی ندارد ومعمولا از زمان شروع این محصول پس از زمان 2 تا 3 ماه شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود لیکن توصیه می گردد مصرف این محصول به عنوان مکمل تغذیه ای تا رسیدن به اثر ایده آل ادامه یابد.
سعیدرضا
آیا ویژن هلپ برای کسانی که شب کاری دارند و دچار خستگی چشم می شوند میتواند مفید باشد؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز : این فراورده مکمل تغذیه ای می باشد و جنبه درمانی ندارد بدلیل وجود آنتی اکسیدان هایی نظیر زینک، سلنیوم، لوتئین، گزانتین، ویتامین E، ویتامینC و آنتوسیانوزیدها در این محصول ازتخریب بافت های چشمی جلوگیری شده و عملکرد بینایی افزایش می یابد. برای افراد مذکور توصیه می گردد مکمل تغذی ای فوسجینجال جهت کاهش خستگی و ارتقا توان فیزیکی و ذهنی مصرف گردد.
DARUSH
در رابطه با مصرف کپسول ویژن هلپ مارنیز برای کودکان توضیح دهید که آیا مشکلی ایجاد نمی کند؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز در رابطه با این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این محصول ویژه بزرگسالان بوده و مصرف آن در کودکان با مشورت پزشک معالج صورت میگیرد.
ramin
یک سوال از مسئولین شرکت مارنیز دارم .در خصوص کپسول-ژلاتینی-نرم-ویژن-هلپ ، آیا برای کسانی که دچار خشکی چشم ناشی از کار زیاد با کامپیوتر هستند کاربرد دارد؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز این محصول با ترکیبات خاص باعث افزایش خون رسانی به چشم شده و مصرف آن موازی با استفاده از اشک مصنوعی به از بین رفتن خشکی چشم ناشی از کار زیاد با کامپیوتر کمک خواهد کرد.
saraZ
SALAM در خصوص مصرف مکمل های چشم از شرکت مارنیز، ویژن هلپ، آیا مصرف این قطره برای بیماران ام اس منع پزشک ی دارد؟
نماینده علمی شرکت رسافارمد/ خانم دکتر باوریان/ داروساز طبق رفرنس های معتبر پزشکی منع مصرفی جهت محصول مذکور برای بیماران مبتلا به MS وجود ندارد لیکن مصرف این محصول در این بیماران با مشورت پزشک معالج صورت می گیرد.
وحیدرضا
سلام لطفا در خصوص محصولات مارنیز توضیح دهید که در شهر همدان چگونه می توانیم تهیه کنیم؟ما چند داروخانه سر زدیم ولی در دسترس نبودند.آیا امکان ارسال پستی وجود دارد؟
سایت مکمل شناسی با سلام و تشکر از توجه شما به سایت مکمل شناسی، سوال شما در اسرع وقت توسط نمایندگان محصولات مارنیز پاسخ داده خواهد شد