بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

جینکو بیلوبا اس تی پی فارما

جینکوبیلوبای استاندارد شده دارای گلیکوزیدهای فلاونوئیدی (flavone glycosides) ، فلاونوئیدها (flavonoids) و ماده فعال ترپنوئید (Trepennoids) و اسیدهای آلی organic acids می باشد.

بر اساس مطالعات علمی ، عصاره جینکوبیلوبای استاندارد شده با 24% از گلیکوزیدهای فلاونوئیدی (flavone glycosides) و 6% ترپنوئید (Trepennoids) دارای اثرات باور نکردنی در بهبود بیماران مربوط به نارسایی خونی و انتقال اکسیژن در سیستم بافتی و عصبی بدن می باشد. این ماده هم چنین قادر به تثبیت غشاء  سلولی و خنثی نمودن رادیکال های آزاد در بدن بوده و در بالا بردن و انتقال گلوکز و اکسیژن در بافت ها مخصوصا در سیستم عصبی موثر  می باشند.   

با توجه به خاصیت آنتی اکسیدانت PAF ( platelet – Activating Factor)، جینگوبیلوبای استاندارد شده ، کاربرد آن در بیمارانی که در معرض خطرات قلبی و آلرژی های عکس العملی که منجر به میگرن و یا سردردهای موضعی می باشند ، توصیه گردیده است.

این ماده هم چنین در نارسایی های عروقی سیستم عصبی ، cerebral Vascular Insufficiency  ، کمی حافظه ، خمودگی های عصبی Depression ، بیماری آلزایمر ، وزوز گوش (Tinnitus) و ناشنوایی های کوکلی آر cochlear deafiness ، تحریک شبکیه چشم در اثرات کهولت سن ، senile macular degeneration ، نارسایی های خونی ، peripheral arterial insufficiency  باردارنشدن بر اثرات مشکلات سیرکولاسیون خونی و عروقی (impotence due to impaired blood flow) و آلرژی و مشکلات قبل از قاعدگی (PMS) موثر می باشد.

توجه: جینکو دارای خاصیت رقیق کنندگی خون لذا در صورت داروهای رقیق کننده وارفارین ، آسپرین و……….. یا پزشک خود مشورت نمائید.

نحوه و مقدار مصرف : دو کپسول  در روز همراه غذا  طبق دستور پزشک

برند

سونا طب پارسه
نام محصول: جینکو بیلوبا اس تی پی فارما
Ginkgo Biloba STP Pharma
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سونا طب پارسه
SONA TEB PARSE
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها داروهای گیاهی
کشور تولید کننده: ایران/تولید داخل
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
داروسازی سوناطب پارسه
تلفن شرکت: 021-22863955/021-22856684
وب سایت شرکت تامین کننده: http://stp-pharma.com
تعداد در هر بسته: 30 عدد
شکل دارویی: کپسول
جینکو بیلوبا اس تی پی فارما

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code