بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ایزی آیرون جی وی آی

ایزی آیرون که اخیرا با نام آیرون جی وی آی در داروخانه های سراسر کشور عرضه می شود می تواند با دراختیار داشتن 28 میلی گرم آهن بیس گلیسینات، کمک فراوانی به افرادی که میزان غلظت آهن خونشان پائین تر از سطح نرمال است ( آنمی همولیتیک یا در طول بارداری ) می کند.

اهمیت آهن در سلامت افراد:

آهن یک ماده معدنی مهم است که در تولید گلبولهای قرمز و افزایش سطح سلامتی بدن مفید است.

آهن نقش مهمی در ساختار هموگلوبین و میوگلوبین در بدن ایفا می کند و در فرآیندهای اکسیداسیون و احیاء نقش بسزایی دارد. بنابراین این محصول در آنمی ها موثر می باشد.

این محصول حاوی 28mg ماده موثره میباشد که از نوع بیس گلیسینات است



نحوه و مقدار مصرف کپسول آهن/آیرون جی وی آی:
 روزی 1 عدد همراه غذا میل شود و از مصرف همزمان با لبنیات و قرص کلسیم اجتناب گردد.

- در افرادی که مشکل معده و کولون دارند همراه غذا مصرف گردد.


نکات قابل توجه هنگام مصرف
کپسول آهن/آیرون جی وی آی:
- از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

- در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد.

- درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید.

- مصرف بیش از حد آهن در کودکان زیر 6 سال سبب مسمومیت و مرگ می گردد.

برند

جی وی آی
نام محصول: ایزی آیرون جی وی آی
Easy Iron GVI
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی بزرگسالان
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 90عدد
شکل دارویی: کپسول
ایزی آیرون جی وی آی

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
ذ
آیا می توان روزانه چندین قرص ایزی آیرون جی وی آی مصرف کرد تا کم خونی زودتر برطرف شود؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر، به هیچ وجه بیش از دوز توصیه شده یعنی روزانه یک عدد مصرف نکنید. دوز بالای آهن مسمومیت زا و خطرناک است. در ضمن مصرف بیشتر به درمان کم خونی کمکی نمی کند.
رودباری
ایزی آیرون جی وی آی را می توانم روزانه مصرف کنم؟ آیا این احتمال وجود دارد که پس از یک ماه، میزان آهن خون انقدر زیاد شود که عوارض داشته باشد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. دوره مصرف آهن بستگی به شدت کم خونی شما دارد که با آزمایش مشخص می شود.
یاسمن
ایزی آیرون جی وی آی دارای اسید فولیک هم هست؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر آیرون جی وی آی حاوی آهن به میزان ۲۸ میلی گرم است.
زواره ای
لطفا در خصوص نشانه ها ی کمخونی زنان توضیح دهید. همسر من پرخاشگر شده است و حتی به مرحله ای رسیده که با کودکان رفتار تندی دارد.آیا ممکن است کم خونی گرفته باشد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. کم خونی فقر آهن با ضعف، بی حالی، پرخاشگری، کاهش یادگیری و تمرکز و ریزش مو همراه است. اما تشخیص ان با آزمایش خون میسر است. توصیه می کنم همسرتان به پزشک مراجعه کنند تا علت علایم مشخص شود.
نادری
ایزی-آیرون-جی-وی-آی را برای سه ماه مصرف کرده ام. ولی بعد از آزمایش هنوز کم خون هستم.لطفا راهنمایی کند
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. مصرف آیرون جی وی ای را تا رفع کم خونی ادامه دهید. دو ساعت قبل و بعد آن، از مصرف لبنیات، چای و قرص کلسیم پرهیز کنید. در رژیم غذایی خود از سبزیجات برگ سبز، گوشت قرمز و منابع ویتامین ث مانند مرکبات، فلفل دلمه، گوجه فرنگی، جعفری و .. استفاده کنید.
دکتر محمدی
این سایت عالیه. واقعا خسته نباشید ولی می خواستم اطمینان کنم که آیا برند جی وی آی واقعا در داخل ایران نمایندگی رسمی دارد؟ لطفا شماره تماس آن را بفرمایید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. بله شرکت سی تو آراد پارس نماینده رسمی و انحصاری برند جی وی آی در ایران است. اطلاعات تماس با شرکت در سایت موجود است.
شهره عزیزی
سلام با تشکر از سایت خوبتون. مادرم به خاطر مشکل جراحی ، و البته مشلات قبلی کم خونی شدید داره. مصرف آیرون جی وی آی میتونه مفید باشه؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. بله آیرون جی وی آی با داشتن ۲۸ میلی گرم آهن به درمان کم خونی فقر آهن کمک موثری می کند.
آذر شاکری
پسری 7 ساله دارم که کم خون و ضعیف است، آیا مصرف آیرون جی وی آی توصیه می شود؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. آیرون جی وی آی مخصوص بزرگسالان است. توصیه می کنم از شربت فروپلاس برای فرزندتان استفاده کنید.
حمید
کم خونی دارم و پزشک برای من آیرون جی وی آی تجویز کرده است آیا با مصرف این کپسول دچار مشکلات گوارشی نمیشوم. چه کار کنم که مشکلات گوارشی کاهش پیدا کند؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. ترکیب آیرون جی وی آی، بیس گلیسینات است که موثرترین فرم آهن بوده و داری کمترین عوارض گوارشی است. برای پیشگیری از مشکلات گوارشی این مکمل را همراه با غذا مصرف کنید، دوساعت قبل و بعد آن از مصرف لبنیات، چای و قرص کلسیم خودداری کنید.
فریده
آیا با مصرف کپسول آیرون جی وی آی امکان جلوگیری از ریزش موی ناشی از کم خونی وجود دارد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. بله آیرون جی وی با دارا بودن ۲۸ میلی گرم آهن به درمان کم خونی و عوارض آن از جمله ریزش مو کمک موثری می کند.