بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

سنسو پرو جی وی آی

این مکمل به جهت دارا بودن عناصر ویژه و خاص و با توجه به داشتن ترکیبات خاص می تواند در کمک به رفع مشکلات جنسی آقایان و همچنین موارد زیر، موثر واقع شود.

نقش ترکیبات مختلف کپسول سنسو پرو جی وی آی

ویتامین D3 این ویتامین در عملکرد مناسب گردش خون و نگهداشتن فشار خون در حد طبیعی موثر است.

تیامین در تنظیم سوخت و ساز سلولی و بهبود عملکرد سیستم عصبی و عضلات نقش دارد.

زینک ماده معدنی موثر در عملکرد جنسی و در تولید تستوسترون محسوب می گردد.

نیاسین در سنتزهورمون های آدرنال و عملکرد جنسی سالم موثر است.

L-Argenin آمینو اسیدی است که تولید اکسید نیتریک را در بدن افزایش داده و منجر به سلامت عروق می گردد. عصاره پوست درخت کاج و سایر مواد طبیعی موجود در این مکمل نیز موجب تحریک گردش خون در اندام تناسلی و بهبود عملکرد جنسی می گردند.

ال گلوتامیک اسید اسید آمینه با غلظت بالا در پروستات است که برای سلامت جنسی نیاز است.

ال توزین اسید آمینه و آنتی اکسیدانی است که به گردش خون بهتر کمک می کند.

ال سیترولین اسید آمینه موثر در جریان خون و سطوح فشار خون به شمار آمده و باعث جلوگیری از خشکی پوست می شود.

دارچین به گردش خون بهتر برای سلامت جنسی و افزایش حس بر انگیختگی جنسی کمک می کند.

دانه انگور حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بر سلامت قلب و عروق موثر هستند.

با توجه به خواص فوق این مکمل رژیمی در سلامت جنسی و کمک به گردش خون بهتر در اندام جنسی کاربرد دارد.

نحوه و مقدار مصرف کپسول سنسو پرو جی وی آی:
در بزرگسالان روزی دو کپسول همراه با غذا مصرف شود. مصرف آن با دارویهای دیگر یک ساعت فاصله داشته باشد و بیش از مقدار توصیه شده مصرف نگردد.

موارد منع مصرف کپسول سنسو پرو جی وی آی:
برای مصرف افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

نکات قابل توجه هنگام مصرف کپسول سنسو پرو جی وی آی:
از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید. 

برند

جی وی آی
نام محصول: سنسو پرو جی وی آی
Sensupro GVI
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های جنسی
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 60 عدد
شکل دارویی: کپسول
سعیده
جدا همسر م را از افسردگی و سرخوردگی نجات داد
جابر
کلا به نظرم در خصوص محصولات این شکلی، باید فقط از برندهای شناخته شده و معروف استفاده کرد. والا نمی شه اطمینان کرد. همین جی وی آی را دوستان از خارج کشور هم توصیه کرده بودند
طالبی
همه چیزش خوبه الا اینکه قیمت ش بالا است

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
میلاد
سلام سنسوپرو چه مجوزهایی رو چه در داخل ایران ویا خارج از ایران توانسته اخذ کنه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز کپسول سنسو پرو یک مکمل جنسی است که در کشور آمریکا تولید و عرضه می شود .در داخل ایران نیز دارای مجوز سازمان ,غذاودارو برای فروش به عنوان یک مکمل جنسی است.
آقا از تهران
کپسول سنسو پرو برای آقایانی که مشکل نعوظ دارند هم خوبه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز این مکمل دارای ترکیباتی است که به گردشخون بهتر در اندام جنسی کمک میکند وبنابراین بطور ,یر مستقیم به حل مشکلات نعوظ کمک مینماید.
آقا
سلام. ببخشید مزاحمتون شدم. خواستم بدونم کپسول سنسو پرو برای افزایش تمایلات جنسی تاثیری دارد؟ با تشکر
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام بله . تاثیر گذار است.البته توجه داشته باشید که مباجث سلامت جنسی، مباحث وسیعی را شامل می شود که باید با آگاهی و تشخیص درست ریشه یابی شود
شرمسار
کپسول سنسوپرو جی وی آی برای افزایش سایز آلت هم مفید هست؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز توجه شما را به توضیحات زیر در خصوص کپسول سنسو پرو شرکت gvi جلب مینمایم. این مکمل به جهت دارا بودن عناصر ویژه و خاص و با توجه به داشتن ترکیبات خاص می تواند در کمک به رفع مشکلات جنسی آقایان و همچنین موارد زیر، موثر واقع شود. ویتامین D3 این ویتامین در عملکرد مناسب گردش خون و نگهداشتن فشار خون در حد طبیعی موثر است. تیامین در تنظیم سوخت و ساز سلولی و بهبود عملکرد سیستم عصبی و عضلات نقش دارد. زینک ماده معدنی موثر در عملکرد جنسی و در تولید تستوسترون محسوب می گردد. نیاسین در سنتزهورمون های آدرنال و عملکرد جنسی سالم موثر است. L-Argenin آمینو اسیدی است که تولید اکسید نیتریک را در بدن افزایش داده و منجر به سلامت عروق می گردد. عصاره پوست درخت کاج و سایر مواد طبیعی موجود در این مکمل نیز موجب تحریک گردش خون در اندام تناسلی و بهبود عملکرد جنسی می گردند. ال گلوتامیک اسید اسید آمینه با غلظت بالا در پروستات است که برای سلامت جنسی نیاز است. ال توزین اسید آمینه و آنتی اکسیدانی است که به گردش خون بهتر کمک می کند. ال سیترولین اسید آمینه موثر در جریان خون و سطوح فشار خون به شمار آمده و باعث جلوگیری از خشکی پوست می شود. دارچین به گردش خون بهتر برای سلامت جنسی و افزایش حس بر انگیختگی جنسی کمک می کند. دانه انگور حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بر سلامت قلب و عروق موثر هستند. با توجه به خواص فوق این مکمل رژیمی در سلامت جنسی و کمک به گردش خون بهتر در اندام جنسی کاربرد دارد
قرباندوست از ایلام
سلام اولا ممنون که به فکر سلامت جامعه هستید و بابت مسئله ای به این مهمی این محصول رو ارائه کردید.با توجه به انواع مکمل هایی که در این زمینه وجود دارد وجه مزیت کپسول سنسو پرو نسبت به مکمل های مشابه چیست؟باتشکر
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز.باتشکر ازشماووجه تمایز این مکمل نسبت به مکملهای مشابه موجود در بازار ترکیبات منحصر بفرد و همچنین پایداری اثر ان حتی بعد از اتمام دوره مصرف مکمل میباشدترکیبات سنسو پرو شامل: ویتامین D3 این ویتامین در عملکرد مناسب گردش خون و نگهداشتن فشار خون در حد طبیعی موثر است. تیامین در تنظیم سوخت و ساز سلولی و بهبود عملکرد سیستم عصبی و عضلات نقش دارد. زینک ماده معدنی موثر در عملکرد جنسی و در تولید تستوسترون محسوب می گردد. نیاسین در سنتزهورمون های آدرنال و عملکرد جنسی سالم موثر است. L-Argenin آمینو اسیدی است که تولید اکسید نیتریک را در بدن افزایش داده و منجر به سلامت عروق می گردد. عصاره پوست درخت کاج و سایر مواد طبیعی موجود در این مکمل نیز موجب تحریک گردش خون در اندام تناسلی و بهبود عملکرد جنسی می گردند. ال گلوتامیک اسید اسید آمینه با غلظت بالا در پروستات است که برای سلامت جنسی نیاز است. ال توزین اسید آمینه و آنتی اکسیدانی است که به گردش خون بهتر کمک می کند. ال سیترولین اسید آمینه موثر در جریان خون و سطوح فشار خون به شمار آمده و باعث جلوگیری از خشکی پوست می شود. دارچین به گردش خون بهتر برای سلامت جنسی و افزایش حس بر انگیختگی جنسی کمک می کند. دانه انگور حاوی آنتی اکسیدان هایی است که بر سلامت قلب و عروق موثر هستند.
بانی
سلام در خصوص سنسوپرو جی وی آی یک سوال دارم آیا این محصول را می توانیم برای بهبود زخم ها بر روی آلت جنسی مردانه استفاده کرد
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر سنسوپرو برای رفع مشکلات جنسی توصیه می شود. در مورد زخم باید حتما تحت نظر پزشک باشید تا علت و منشا زخم مشخص شود. ممکن است این زخم از علایم بیماری های مقاربتی باشد که نیاز به درمان تخصصی دارد.
راضی
در صورتی که سنسوپرو جی وی آی بتواند روی افزایش آلت اثرگذار باشد، لطفا مکانیزم آن را توضیح دهید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. سنسوپرو با بهبود جریان خون و کنترل عملکرد عصبی و عضلانی به فعالیت جنسی مناسب کمک می کند.
سجاد-ح
سنسوپرو جی وی آی را برای بالای 50 سال هم می توان استفاده کرد
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. اگر مشکل یا بیماری خاصی ندارید، بله منعی ندارد. در غیر این صورت قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
غ-ح
نحوه اثرگذاری سنسوپرو جی وی آی بر کیفیت قوای جنسی را تشریح کنید.آیا صرفا از باب تلقین است؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر تلقین نیست، این محصول دارای ترکیباتی است که به بهبود عملکرد سیستم عصبی و عضلانی، سلامت عروق و ترشح هورمون مردانه تستوسترون کمک کرده و موجب بهبود عملکرد جنسی در آقایان می شوند. از جمله ترکیبات سنسوپرو عبارتند از زینک، تیامین، نیاسین، دارچین، سیترولین، توزین، ویتامین د۳ و آرژنین. بنابراین به اثرگذاری آن اعتماد داشته باشید.
رامین
برای تهیه سنسوپرو جی وی آی از طریق اینرتنت، لطفا توضیح دهید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. این محصول را می توانید از داروخانه ها تهیه فرمایید. ضمنا برخی سایت های داروخانه های آنلاین دارای مجوز وزارت بهداشت نیز این محصول را عرضه می کنند که می توانیدبا مراجعه به این وبسایت ها آن را تهیه کنید. ولی سایت مکمل شناسی فروشگاه نیست.