بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

پروست هلث جی وی آی

 امروزه شاهد افزایش مشکلات پروستات و بزرگ شدن آن که در نهایت منجر به انسداد مجرای ادرار در آقایان می گردد هستیم .

مکمل هایی چون prostate به جهت دارا بودن عناصر و ترکیبات خاص می توانند به کاهش و تخفیف این علائم کمک کند.

آشنایی با ترکیات کپسول پروست هلث جی وی آی

- روغن دانه کدو تنبل روند بزرگ شدن پروستات را کاهش می دهد و موجب بهبود جریان ادرار و تخلیه مثانه می گردد و گرفتگی عضلات را برطرف و موجب تخفیف التهاب و درد می شود.

- گزنه با تحریک پروستات موجب تسکین درد عضله می شود. پتاسیم موجود در برگ های این گیاه باعث خاصیت دیورتیک می شود.

Sawpalmetto با عملکرد مشابه فیناستراید در درمان علائم BPH موثر است.

Pegum ofricanum مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن بتا سیسترول اسید اورسولیک و docosyl ferulate می باشد.

این گیاه از طریق مهار آنزیم لیپو اکسیژناز منجر به کاهش التهاب پروستات و مجرای آن می شود و با اثر بر روی عضله دترسور منجر به اصلاح قدرت انقباضی و بهبود الاستیسیته مثانه می شود.

- لیکوپن به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد و موجب بهبود غلظت اسپرم در مردان نابارور می گردد و سلول ها را در برابر رادیکال آزاد محافظت می کند و آرترواسکلروزیس یا همان گرفتگی عروق را کمتر می کند.

- ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و بعنوان کوفاکتور در سیستم آنزیمی باعث کاهش تجمع پلاکتی می گردد.

- ویتامین B6 بعنوان کوآنزیم در متابولیسم کربوهیدرات چربی و پروتئین عمل می نماید و به روند تبدیل تریپتوفان به نیاسین یا سروتونین و نیز در انتقال گوگرد در اسید آمینه کمک می کند. بنابراین این دارو موجب کاهش علائم BPH و بهبود عملکرد پروستات می گردد.

نحوه و مقدار مصرف کپسول پروست هلث:
در بزرگسالان روزی 3 تا 4 بار هر بار یک عدد همراه با غذا میل شود.

هنگام مصرف می بایست یک ساعت از مصرف سایر داروها گذشته باشد.

بیش از مقدار توصیه شده مصرف نشود.

موارد منع مصرف کپسول پروست هلث:
برای مصرف افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

نکات قابل توجه هنگام مصرف کپسول پروست هلث:
از دسترس کودکان دور نگه داشته شود. درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید. 

برند

جی وی آی
نام محصول: پروست هلث جی وی آی
Prost Health GVI
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ویژه آقایان
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 90عدد
سایر ترکیبات: لیکوپن،دانه کدو تنبل، گزنه، ساوپالماتو، پیجیوم آفریکانوم
شکل دارویی: کپسول
پروست هلث جی وی آی

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
خوانی
خسته نباشید. تنها راه کوچک شدن پروستات مصرف کپسول پروست هلث میباشد؟؟؟؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام خیر داروهایی نیز برای این مشکل وجود دارد که پزشک معالج شما در صورت صلاحدید برای شما تجویز میکند.
فتح اله مرادزاده
خسته نباشید . استفاده ی تنهایی از گزنه برای جلوگیری از بزرگ شدن پروستات تاثیر دارد؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام طبق پاره ای تحقیقات گیاه گزنه در این زمینه تاثیر گذار است ولی به تنهایی کافی نیست.
Amir Ali
خانواده ی پدری من ( پدربزرگ،پدرم،عموهام ) مشکل سرطان پروستات دارند. امکان اینکه من هم این سرطان رو بگیرم زیاده برای همین خواستم پیشگیری کنم. از نظر شما مصرف کپسول پروست هلث میتونه از سرطان جلوگیری کند یا خیر؟؟؟؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز .کپسول پروست هلث به علت دارا بودن انواع ترکیبات گیاهی وطبیعی موثر در بهبود عملکرد پروستات میتواند درپیشگیری از پروستات نقش ایفا کند.توجه شمارا به توضیحات زیر در خصوص اجزای تشکیل دهنده کپسول پروست هلث جلب مینمایم. امروزه شاهد افزایش مشکلات پروستات و بزرگ شدن آن که در نهایت منجر به انسداد مجرای ادرار در آقایان می گردد هستیم . مکمل هایی چون prostate به جهت دارا بودن عناصر و ترکیبات خاص می توانند منجر به کاهش و تخفیف این علائم گردند. از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: روغن دانه کدو تنبل روند بزرگ شدن پروستات را کاهش می دهد و موجب بهبود جریان ادرار و تخلیه مثانه می گردد و گرفتگی عضلات را برطرف و موجب تخفیف التهاب و درد می شود. گزنه با تحریک پروستات موجب تسکین درد عضله می شود. پتاسیم موجود در برگ های این گیاه باعث خاصیت دیورتیک می شود. Sawpalmetto با عملکرد مشابه فیناستراید در درمان علائم BPH موثر است. Pegum ofricanum مهمترین اجزای تشکیل دهنده آن بتا سیسترول اسید اورسولیک و docosyl ferulate می باشد. این گیاه از طریق مهار آنزیم لیپو اکسیژناز منجر به کاهش التهاب پروستات و مجرای آن می شود و با اثر بر روی عضله دترسور منجر به اصلاح قدرت انقباضی و بهبود الاستیسیته مثانه می شود. لیکوپن به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد و موجب بهبود غلظت اسپرم در مردان نابارور می گردد و سلول ها را در برابر رادیکال آزاد محافظت می کند و آرترواسکلروزیس یا همان گرفتگی عروق را کمتر می کند. ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و بعنوان کوفاکتور در سیستم آنزیمی باعث کاهش تجمع پلاکتی می گردد. ویتامین B6 بعنوان کوآنزیم در متابولیسم کربوهیدرات چربی و پروتئین عمل می نماید و به روند تبدیل تریپتوفان به نیاسین یا سروتونین و نیز در انتقال گوگرد در اسید آمینه کمک می کند. بنابراین این دارو موجب کاهش علائم BPH و بهبود عملکرد پروستات می گردد.
Meshkini Nader
سلام. با توجه به تحریم ها آیا کپسول پروست هلث در حال حاضر موجود است و در صورت نیاز به مصرف مجدد میتوان به راحتی آن را تهیه نمود؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز .بله این کپسول در حال حاضر موجود میباشد ودر صورت نیاز میتوانید ان را مجدد تهیه فرمایید.
فرنوش
کپسول پروست هلث رو در شهر نور پخش کرده اید؟؟؟؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز .کپسول پروست هلث در استان مازندران توزیع گزدیده است.
سعید
در مورد کپسول پروست هلث جی-وی-آی لطفا توضیح دهید که آیا بر روی تقویت قوای جنسی هم می تواند اثرگذار باشد
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. پروست هلث برای پیشگیری و کنترل بزرگی و التهاب پروستات توصیه می شود. برای بهبود اختلالات جنسی محصول سنسوپرو جی وی آی را توصیه می کنم.
بلخی
کپسول پروست هلث جی وی آی را برای دوره خاصی باید مصرف کرد یا اینکه مصرف آن طولانی مدت باید صورت بگیرد
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. به دلیل نقشی که این محصول در پیشگیری از بزرگی و التهاب پروستات دارد می تواند در طولانی مدت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. توصیه می کنم با پزشک مشورت کنید.
کاشمرز
ضمن عرض ادب. آیا برای بیماران مبتلا به سرطان پروستات هم میتوان از پروست هلث استفاده کرد؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام باتوجه به اینکه پزشک معالج شرایط بیماری و داروهای مصرفی شما برای کنترل بیماری را بطور کامل مانیتور میکند برای مصرف هر گونه مکمل جدید ازجمله پروست هلث حتما با پزشک معالج خود مشورت فرمایید.
زمانزاد
کپسول پروست هلث جی وی آی را باید چگونه مصرف کرد؟ آیا پیش از مصرف باید پزشک نسخه کند؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. نحوه مصرف این محصول روزانه ۳ تا ۴ عدد همراه با وعده های غذایی می باشد. مکمل ها نیاز به نسخه پزشک ندارند، در صورتی که مشکل خاصی ندارید و دارویی مصرف نمی کنید می توانید از این محصول استفاده کنید، اگر مشکلی دارید یا دارو مصرف می کنید توصیه می کنم قبل از مصرف پروست هلث با پزشک مشورت کنید.
راعی
در مورد عملکرد غده پروستات توضیح دهید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. پروستات غده ای است که جزء دستگاه تناسلی مردانه محسوب می شود و ترشحات برون ریز دارد که وارد مجرای تناسلی ادراری می شود. پروستات ترشحات قلیایی و شیری رنگ را ذخیره و ترشح می کند که معمولا ۲۵ تا ۳۰ درصد حجم منی را به همراه اسپرم ها و مایع منی تشکیل می دهد. پروستات همچنین داری عضلات صافی است که به بیرون راندن منی هنگام انزال کمک می کند. در یک مرد سالم پروستات کمی بزرگتر از یک گردو است. در جلو و کمی پایین تر از مثانه قرار دارد و پیشابراه را در زیر مثانه احاطه می کند.