بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

اسلیم ایکس3 جی وی آی

نداشتن تحرک و داشتن مشغله های کاری و خانوادگی با گذشت زمان می تواند مشکل بزرگی مثل چاقی را در افراد مختلف و در سنین مختلف ایجاد نماید. این مکمل در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب می تواند این مشکل را حل نماید.

ترکیبات اسلیم ایکس را بشناسیم

اسلیم ایکس، یک محصول حاوی ترکیبات و عناصر متعدد است

بیوتین و کروم عناصر مهم و حیاتی برای سوخت و ساز بدن و ذخیره سازی کربوهیدرات و چربی و پروتئین در بدن می باشند و به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند.


Garcinia cambogia این میوه حاوی اسیدی به نام هیدروکسی سیتریک است که منجر به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم انرژی می گردد.

Citrus aurantium extract عرق بهار نارنج حاوی ترکیب synephrine است که منجر به افزایش سوخت و ساز بدن شده و موثر بر سیستم قلبی است.

عصاره چای سبز این عصاره سرشار از پلی فنل ها و مواد غنی از آنتی اکسیدان است که منجر به کاهش وزن می شود و حاوی ویتامین های C و E به عنوان آنتی اکسیدان و غنی از EGCG است که با افزایش سطح نورآدرنالین، چربی اطراف کمر، باسن و ران را کاهش می دهد.

Phase 2 carb Controller این ماده با مسدود کردن هضم و جذب کربوهیدرات در داخل بدن بعد از مصرف غذا، منجر به کنترل وزن می شود. این ماده نه تنها تاثیر کالری غذاهای نشاسته ای را کاهش می دهد بلکه شاخص قند خون مواد غذایی را نیز کاهش می دهد.

ID-alG این عصاره از گیاه Ascophyllum Nodosom بدست می آید که با افزایش سطح ATP منجر به افزایش تولید انرژی می شود و با افزایش سوخت میتوکندری سلولهای بدن منجر به افزایش چربی سوزی بدن می شود.

بنابراین این مکمل از طریق کاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی غذا و هنگام خوردن غذا منجر به کاهش وزن می گردد.

نحوه و مقدار مصرف اسلیم ایکس:
در بزرگسالان، روزی سه کپسول همراه با صرف غذا است.

مصرف آن می بایست با داروهای دیگر یک ساعت فاصله داشته باشد.

موارد منع مصرفاسلیم ایکس:
برای مصرف افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

نکات قابل توجه هنگام مصرف اسلیم ایکس:
از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد.

درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید. 

برند

جی وی آی
نام محصول: اسلیم ایکس3 جی وی آی
SLIM X3
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های رژیمی و تنظیم وزن
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 90عدد
سایر ترکیبات: گارسیا کامبوجیا، عضاره بهار نارنج، چای سبز
شکل دارویی: کپسول
اسلیم ایکس3 جی وی آی

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
رمضانی
با سلام.آیا اسلیم ایکس جی وی آی دارای ترکیباتی هست که روی بافت عضلانی هم اثرمنفی بگذارید؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. اسلیم ایکس با کاهش اشتها، کاهش جذب و افزایش چربی سوزی و متابولیسم به لاغری کمک کرده و اثری بر بافت عضلانی بدن ندارد.
احمد رضا حجتی
16 کیلو افزایش وزن دارم که با ورزش و نخوردن غذا هم تغییری نکرده. آیا با اسلیم ایکس مستونم نتیجه ی دلخواهم رو بگیرم؟؟؟؟؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. نخوردن غذا به لاغری کمک نمی کند. یک رژیم درست و اصولی داشته باشید و از مکمل اسلیم ایکس نیز استفاده کنید.ممکن است نیاز باشد که شرایط سلامت و حتی وضعیت هورمون های شما بررسی شود
بهانه کاظمی
سلام. رژیم های لاغری که در آن غذا کمتر خورده میشود بهتر است یا استفاده از اسلیم ایکس؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. رژیم مناسب و مکمل اسلیم ایکس به همراه هم اثر مطلوبی خواهند داشت. ضمن اینکه باید از تحرک بدنی مناسب هم کمک بگیرید
همشهری
عرض خسته نباشید. مکمل اسلیم ایکس به سفت شدن عضلات شکم کمک می کنه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام خیر دوست عزیز. مورد استفاده اسلیم ایکس تری،از طریق چندین مکانیسم از جمله افزایش جربی سوزی، کاهش اشتها و کاهش جذب ، کمک به لاغری است
روزبه
سلام. اسلیم ایکس به عنوان یه کپسول لاغری چه فرقی با بقیه کپسول های لاغری می کنه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. این محصول دارای ترکیبات موثر مختلف بوده و از طریق چندین مکانیسم از جمله افزایش جربی سوزی، کاهش اشتها و کاهش جذب به لاغری کمک می کند.
صبا
سلام. محصول اسلیم ایکس چه مجوز های داخلی داره؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. مکمل های کمپانی جی وی آی، با تاییدیه سازمان غذا و دارو ایران وارد کشور می شوند و برچسب فارسی دارند.
ترکمن
با سلام. 45 ساله هستم و مبتلا به دیسک کمر، و به خاطر این مشکل باید وزنم رو کم کنم. حدود 10 کیلو اضافه وزن دارم چند دوره باید کپسول اسلیم ایکس استفاده کنم تا جواب بگیرم؟؟؟؟؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام .میزان جوابدهی بنابر مشخصات فردی ، ژنتیک،متابولیسم وتغذیه در هر فرد متفاوت است ولی باتوجه به مقدار اضافه وزن شما حداقل مصرف مداوم دودوره ازکپسول اسلیم ایکس توصیه میشود.
فتحی
آیا اسلیم ایکس اشتها آور هم میباشد یا فقط برای لاغری استفاده میشود؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام .مکمل اسلیم ایکس شرکت جی وی ای برای کاهش وزن ولاغری توصیه میشود دوست عزیز
شبنم
سلام. من دیابت دارم. کپسول اسلیم ایکس ممکن بابت افت قند بشه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام .بستگی به رژیم ونوع غذاهای مصرفی شما درحین دوره خوردن اسلیم ایکس دارد.حتما احتیاط نمایید.
از گنبد
سلام / چرا اسلیم ایکس برای افراد زیر 18 سال قابلیت مصرف نداره؟ من پسری 12 ساله دارم که حدود 10 کیلو اضافه وزن داره.
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. این محصول برای بزرگسالان طراحی شده است. از آنجایی که فرزند شما در سن رشد و زیر سن بلوغ است توصیه می کنم برای کاهش وزن صحیح و اصولی به متخصص تغذیه مراجعه کنید.