بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

اسلیم ایکس3 جی وی آی

نداشتن تحرک و داشتن مشغله های کاری و خانوادگی با گذشت زمان می تواند مشکل بزرگی مثل چاقی را در افراد مختلف و در سنین مختلف ایجاد نماید. این مکمل در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب می تواند این مشکل را حل نماید.

ترکیبات اسلیم ایکس را بشناسیم

اسلیم ایکس، یک محصول حاوی ترکیبات و عناصر متعدد است

بیوتین و کروم عناصر مهم و حیاتی برای سوخت و ساز بدن و ذخیره سازی کربوهیدرات و چربی و پروتئین در بدن می باشند و به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند.


Garcinia cambogia این میوه حاوی اسیدی به نام هیدروکسی سیتریک است که منجر به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم انرژی می گردد.

Citrus aurantium extract عرق بهار نارنج حاوی ترکیب synephrine است که منجر به افزایش سوخت و ساز بدن شده و موثر بر سیستم قلبی است.

عصاره چای سبز این عصاره سرشار از پلی فنل ها و مواد غنی از آنتی اکسیدان است که منجر به کاهش وزن می شود و حاوی ویتامین های C و E به عنوان آنتی اکسیدان و غنی از EGCG است که با افزایش سطح نورآدرنالین، چربی اطراف کمر، باسن و ران را کاهش می دهد.

Phase 2 carb Controller این ماده با مسدود کردن هضم و جذب کربوهیدرات در داخل بدن بعد از مصرف غذا، منجر به کنترل وزن می شود. این ماده نه تنها تاثیر کالری غذاهای نشاسته ای را کاهش می دهد بلکه شاخص قند خون مواد غذایی را نیز کاهش می دهد.

ID-alG این عصاره از گیاه Ascophyllum Nodosom بدست می آید که با افزایش سطح ATP منجر به افزایش تولید انرژی می شود و با افزایش سوخت میتوکندری سلولهای بدن منجر به افزایش چربی سوزی بدن می شود.

بنابراین این مکمل از طریق کاهش اشتها و جلوگیری از جذب چربی غذا و هنگام خوردن غذا منجر به کاهش وزن می گردد.

نحوه و مقدار مصرف اسلیم ایکس:
در بزرگسالان، روزی سه کپسول همراه با صرف غذا است.

مصرف آن می بایست با داروهای دیگر یک ساعت فاصله داشته باشد.

موارد منع مصرفاسلیم ایکس:
برای مصرف افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

نکات قابل توجه هنگام مصرف اسلیم ایکس:
از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد.

درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید. 

برند

جی وی آی
نام محصول: اسلیم ایکس3 جی وی آی
SLIM X3
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های رژیمی و تنظیم وزن
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 90عدد
سایر ترکیبات: گارسیا کامبوجیا، عضاره بهار نارنج، چای سبز
شکل دارویی: کپسول
اسلیم ایکس3 جی وی آی

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
مهمان دوست
من بعد از زایمانم 10 کیلو اضافه وزن داشتم و بعد یک سال تونستم 3 کیلو کم کنم. اما هر کاری میکنم به وزن قبلم برنمیگردم. با اسلیم ایکس مستونم زودتر به نتیجه برسم؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام.مکمل اسلیم ایکس تری در کاهش اشتها وافزایش متابولیسم تاثیرات چشمگیری داشته ومسلما شما رادر رسیدن به هدف مورد نظرتان یاری میکند.
رحمت نادری
سلام. روز بخیر.من دچار اضافه وزنم و قصد عمل وایپس دارم،اما به دلیل هزینه ی زیاد کمی مشکل دارم. به نظر شما با کپسول اسلیم ایکس میتونم به نتیجه برسم؟ 38 ساله هستم و 41 کیلو اضافه ی وزن دارم
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز.مسلما کپسول اسلیم ایکس در کاهش اشتها وکاهش وزن شما موثر میباشد ولی برای رسیدن به نتیجه دلخواه باتوجه به میزان اضافه وزن شما علاوه برمصرف چندین دوره اسلیم ایکس، به تغییر لایف استایل ، بالا بردن فعالیت بدنی وکمی صبر وپشتکارنیاز دارید دوست عزیز.
کیمیا تابش
با توجه به کاهش وزن توسط اسلیم ایکس آیا بعد از قطع این محصول به وزن قبل باز نمیگردیم؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام درصورت تغذیه صحیح و انجام فعالیتهای بدنی مناسب با سنتان خیر به وزن قبل برنمیگردید واین کاهش وزن پایدار است.
زمانی
اسلیم ایکس تری را برای کودکان چاق هم می توانیم مصرف کنیم؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر، این محصول مخصوص بزرگسالان است. اگر فرزندتان چاق است به متخصص تغذیه مراجعه کنید تا ضمن حفظ روند رشد کودک، چاقی نیز کنترل گردد.
لیلا همدانی
در خصوص اسلیم ایکس تری لطفا توضیح دهید که آیا مصرف اسلیم ایکس تری برای افرادی که دچار کمر درد هستند( دیسک کمر) آیا سبب از دست رفتن عضلات کمر نمی شود؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر محصول اسلیم ایکس موجب کاهش وزن از بافت چربی می شود و آسیبی به توده عضلانی بدن وارد نمی کند.
فومنی
من با گرفتن رژیم غذایی، دچار ضعف می شوم و بهمین دلیل معمولا رژیم های لاغری من چندان به درازا نمی کشد در رابطه با افرادی که دچار ضعف می شوند، لطفا توضیح دهید که با مصرف اسلیم ایکس تری می توان ضعف آن ها را کاهش داد
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. اگر رژیم شما اصولی و برای شما طراحی شده باشد، دچار ضعف نمی شوید. توصیه می کنم تحت نظر متخصص تغذیه رژیم بگیرید و همراه با رژیم از محصول اسلیم ایکس استفاده کنید. این محصول اگر با رژیم مناسب و ورزش همراه باشد اثر بیشتری خواهد داشت.
ثریا
اسلیم ایکس تری ممکن است که وزن را به صورت ماهیانه 10 کیلو گرم کاهش دهد؟؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. کاهش وزن اصولی و سالم حداکثر ۴ کیلو در ماه است. محصول اسلیم ایکس همراه با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی نقش موثری در کاهش وزن دارد.
چاق
برای اثرگذاری اسلیم ایکس تری، آیا باید مصرف غذاهای روزانه خودمان را کاهش دهیم
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. بله، اسلیم ایکس اگر با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی همراه باشد، اثر بیشتری خواهد داشت.
ی
اسلیم ایکس تری جی وی آی را می توانیم همراه با قرص آهن مصرف کنیم؟ من دچار کم خونی هستم
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. بله، اما هر دو مکمل را در یک زمان مصرف نکنید. یک فاصله یک ساعته در نظر بگیرید.
طیبه جاوری
اسلیم ایکس تری، موجب ضعف و کاهش قوای روزانه نمی شود؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر، این محصول همراه با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی به کاهش وزن کمک می کند و موجب ضعف نمی شود.