بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

فروپلاس داینارترول

آهن یک ماده معدنی مهم، که در تولید گلبولهای قرمز و افزایش سلامتی بدن نقش بسزایی دارد. همچنین در استفاده بهینه از انرژی اهمیت بالایی دارد.


شربت فروپلاس داینارترول و تأثیرگذاری:

محلول خوراکی فروپلاس با داشتن یک فرمول دقیق و جامع موجب گردیده است تا علاوه بر خون سازی و جبران کمبود آهن در موارد زیر نیز نقش موثری داشته باشد:
۱- در بهبود رشد جسمی و ذهنی در دوران کودکی
۲- جبران خون از دست رفته در دوران قاعدگی
۳- افزایش اشتها و رفع سوء تغذیه در کودکان
۴- تأمین مواد مغذی موردنیاز جنین در دوران بارداری
۵- افزایش سلامتی و شادابی
۶- تقویت سیستم ایمنی بدن

مزایای محلول خوراکی فروپلاس dynarthrol:

۱- تهیه شده به متد روز دنیا جهت بلع آسان در کودکان و افرادی که مشکل بلع دارند.
۲- شیرین شده با عسل طبیعی – بدون شکر مصنوعی
۳- بدون گلوتن ( گلوتن نام یک پروتئین است که طیف وسیعی از افراد به آن حساسیت دارند که موجب بیماری سلیاک می گردد.
۴- بدون رنگ مصنوعی و کنستانتره
۵- رقیق تر بودن محصول نسبت به محصولات مشابه در جهت جلوگیری از پوسیدگی و سیاه شدن دندان ها بخصوص در اطفال
۶- دارای طعم طبیعی هلو و انبه جهت مصرف بهیه در کودکان 

کلمات کلیدی:داینارترول، شربت، آهن، کم خونی، اسید فولیک، فروپلاس،

برند

داینارترول
نام محصول: فروپلاس داینارترول
Ferro Plus Dynarthrol
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
داینارترول
DYNARTHROl
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی کودکان
کشور تولید کننده: آلمان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
شکل دارویی: شربت
فروپلاس داینارترول

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

پدرام
فرو پلاس، برای بچه ها بهترین گزینه است.

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
ژاله کمالی
سلام. استفاده از شربت فروپلاس در زمان قاعدگی خوریزی رو بیشتر نمیکند؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر، مکمل آهن در این دوران به پیشگیری از کم خونی کمک کرده و مفید است.
جیرودی
لطفا در رابطه با اثر قرص آهن بر روی کبد توضیح دهید
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز باسلام دوست عزیز.لطفا سوال خود راواضحتر مطرح بفرمایید.و وضعیت سلامت خود را روشن تر تبیین فرمایید. دلیل مصرف قرص آهن از سوی شما چیست؟ آیا پزشک توصیه کرده است؟ پاسخ به سوال شما نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارد. بهتر است دراین خصوص با پزشک معالج خود مشورت کنید
رمضانی
سلام و خسته نباشید آیا در رابطه با میزان عوارض گوارشی شربت های آهن با فرم گلیسینات ،که ادعا کرده اید که میزان آن پایین است، مستند علمی و پژوهشی وجود دارد؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام .بله دوست عزیز.اینکه اهن به فرم گلیسینات عوارض گوارشی کمتری نسبت به آهن به فرم سولفات دارد امری ثابت شده است.
Mandana
سلام. تاثیر شربت فروپلاس داینارترول هم مانند قرص است یا نه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام. بله این محصول مشابه قرص بوده ومزیت آن گلوتن فری بودن، بلع آسان ، وطمع دلپزیر ومطبوع آن میباشد.
زهرا مختاری
به جای مصرف قرص آهن در دوران بارداری میتونم از شربت فروپلاس داینارترول استفاده کنم؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام.بله ولی در خصوص مقدارمصرف روزانه حتما با پزشک متخصص زنان خود مشاوره بفرمایید.
پدرام
در ترکیبات اصلی شربت فروپلاس داینارترول زدید فولات. میشه بگید چی هست و چه تاثیری داره؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز. بدن ما به بیش از ۵۰۰ ماده معدنی و آلی نیاز دارد. یکی از این مواد غذایی ویتامینی به نام فولات است. فولات از خانواده بزرگ ویتامین B و محلول در آب است.فولیک اسید که به آن فولات یا ویتامین B9 نیز گفته می شود نام فولات از واژه لاتین فولیوم گرفته شده است و لوسی ویلیس برای نخستین بار به نقش این ویتامین در پیشگیری از کم خونی پی برد. در سال ۱۹۴۱ دانشمندان از اسفناج فولات استخراج کردند. این ماده همچنین سازنده مهم ماده ژنتیکی سلول های بدن است و از جهش و تغییرات سلولی ممانعت کرده و زمینه های شانس ابتلا به سرطان را به صفر نزدیک می کند. دانشمندان می گویند چنانچه می خواهید بر تعداد گلبول های قرمز خون تان بیافزایید حتما فولات مصرف کنید. کم خونی، ناراحتی های روحی و روانی و همچنین مشکلات گوارشی از جمله علائمی است که نیاز فرد مبتلا را به مصرف فولات نشان می دهد. علائم کمبود این ماده چیست؟ علائم ناشی از کمبود اسید فولیک ممکن است بصورت مخفی باشد و علائم اختصاصی برای تشخیص آن وجود نداشته باشد. ممکن است فرد دچار اسهال، کاهش اشتها، از دست دادن وزن، ضعف، زخم در دهان و زبان، سردرد، تپش قلب و تحریک پذیری شود. اگر مقدار کمبود اسید فولیک در بدن شما در حد خفیف باشد حتی ممکن است هیچ علامت بارزی نداشته باشید، در حالیکه تاثیر نامناسب بر جنین در حال رشد و تکامل بسیار قابل توجه و وخیم خواهد بود. به همین دلیل است که همه زنان در سنین باروری باید اسید فولیک مصرف کنند حتی اگر به نظر می رسد از نظر سلامتی مشکلی ندارند.
تارا نیکنام
سلام. همسرم کم خونی مینور داره با مصرف چند دوره شربت فروپلاس داینارترول کم خونیش برطرف میشه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام دوست عزیز. جواب شما منوط به دانستن دقیق سطح هموگلوبین وفریتین ایشان ونیز علت کم خونی دارد.ولی مصرف حداقل دو تا سه دوره از شربت فروپلاس دایناترول توصیه میگردد.
جلالی
ویتامین ث موجود در شربت فروپلاس برای جلوگیری از سرماخوردگی خوبه؟
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز سلام .ویتامین ث بع عنوان یک آنتی اکسیدان قوی تاثیرات زیادی دربدن دارد که تقویت سیستم ایمنی وپیشگیری از سرماخوردگی یکی از انهاست.همچنین ویتامین ث موجود در شربت فروپلاس باعث کمک به افزایش جذب اهن موجود در محصول نیز میگردد.
م- خرمی
آیا مصرف آهن در دوران قاعدگی باعث بیشتر شدن خونریزی نمیشود؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر آهن موجب افزایش خونریزی نمی شود. برعکس در دوران قاعدگی بهتر است از مکمل آهن استفاده کنید تا دچار کم خونی فقر آهن نشوید.
فرهاد
آهن برای سلامت دندان ها مفید هست؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. عنصر کلسیم و روی نقش مهم تری در سلامت دهان و دندان ایفا می کنند.