بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

وومنز وان ا دی جی وی آی

این مکمل حاوی ویتامین های محلول در چربی و محلول در آب و مواد معدنی از جمله A, E, D, K و پانتونئیک اسید و کلسیم و ویتامین های گروه ب و زینک می باشد که عملکرد هرکدام به شرح زیر است:

ویتامین A یک واحد ویتامین A معادل 0.3 میکروگرم رتینول یا 0.6 میکروگرم بتاکاروتن است که پیش ساز ویتامین A می باشد و بعد از جذب تبدیل به رتینول می شود. تشکیل رتینول به همراه اوپسین، ردپسین می دهد که برای تطبیق بینایی در تاریکی ضروری است. این ویتامین از تاخیر در رشد استخوان جلوگیری می کند.

ویتامین C این ویتامین در عمل اکسیداسیون و احیا و تنفس سلولی نقش دارد و برای کلاژن سازی در بدن ضروری است. کمبود این ویتامین موجب تغییر در استخوان ها و بافت همبند می گردد.

ویتامین D این ویتامین به عنوان هورمون تلقی می گردد که موجب تسریع جذب فعال کلسیم و فسفر از روده کوچک و تسریع جذب مجدد فسفات توسط لوله های کلیه می شود.

ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند و باعث کاهش تجمع پلاکتی می گردد.

ویتامین K تشکیل پروترومبین فعال و چند فاکتور انعقادی را در کبد پیش می برد.

ویتامین B1 ویتامین B1 یا همان Thiamine در متابولیسم کربوهیدرات ها ضروری می باشد.

ویتامین B2 این ویتامین جزو گروه ویتامین های گروه Bcomplex می باشد و بعنوان کوآنزیم، در متابولیسم کربوهیدرات و پروتئین و اسید چرب فعالیت می کند.

ویتامین B3 یا همان Niacin بعنوان کوآنزیم اساسی برای تنفس بافتی و متابولیسم چربی و گلیکوژنولیز فعالیت می نماید و در عین حال منجر به کاهش کلسترول و TG می شود و با اثر بر روی عروق باعث گشادی عروق می گردد.

ویتامین B6 این ویتامین در متابولیسم پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها موثر است.

فولیک اسید برای حفظ گلبول های طبیعی و تولید RBC و پلاکت ها لازم است.

ویتامین B12 بعنوان کوآنزیم در متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها موثر است. کمبود آن موجب کمبود آهن در بدن می گردد.

ویتامین H ماده موثر در فرآیند گلوکونئوژنز می باشد.

پانتونئیک اسید این اسید پیش ساز COA محسوب می گردد و برای اعمال متابولیکی ضروری است.

کلسیم کربنات برای تداوم عملکرد اعصاب، عضلات و استخوان ها و برای نفوذ پذیری مویرگ ها و غشای سلولی ضروری است.

آهن جزیی اساسی در تشکیل هموگلوبین خون است، ملح فومارات عوارض گوارشی کمتر و بهتر جذب می گردد.

منیزیم برای رشد طبیعی استخوان ها و برای حفظ پتانسیل الکتریکی سلولهای عصبی ضروری است.

زینک بعنوان کوفاکتور برای بیش از 70 آنزیم مختلف عمل می کند و التیام زخم و رشد طبیعی و دهیدراسیون طبیعی پوست را تسهیل می کند.

سلنیوم ماده موثر در رشد بافت پیوندی پوست و مو و ناخن است.

مس آنتی اکسیدان و ماده معدنی موجود در بسیار از آنزیم های درون سلولی و برون سلولی محسوب می شود. بنابراین این مکمل می تواند به منظور تقویت جهت رفع کمبود ویتامین در خانم هایی که در سنین باروری قرار دارند استفاده شود.

با توجه به خواص فوق این مکمل رژیمی در سلامت جنسی و کمک به گردش خون بهتر در اندام جنسی کاربرد دارد.


نحوه و مقدار مصرف:

در بزرگسالان روزی یک عدد همراه غذا مصرف می شود. هنگام مصرف یک ساعت از مصرف سایر داروها گذشته باشد. بیش از مقدار توصیه شده مصرف نشود.


موارد منع مصرف:
برای مصرف افراد زیر 18 سال مناسب نیست. مصرف بیش از حد این دارو به دلیل وجود آهن در آن ممکن است سبب مسمومیت در کودکان زیر 6 سال گردد.


نکات قابل توجه هنگام مصرف:

از دسترس کودکان دور نگه داشته شود. در زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد. درصورت مشاهده هرگونه عوارض، فوراً مصرف دارو قطع و به پزشک مراجعه نمائید. 

برند

جی وی آی
نام محصول: وومنز وان ا دی جی وی آی
Women's One A Day GVI
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
جی وی آی
GVI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مولتی ویتامین بزرگسالان مکمل های ویژه بانوان
کشور تولید کننده: آمریکا
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سی تو آراد پارس
تلفن شرکت: 021-88227561-2
وب سایت شرکت تامین کننده: http://cito-aradepars.com
تعداد در هر بسته: 100 عدد
شکل دارویی: کپسول
وومنز وان ا دی جی وی آی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
سلامی
سلام. در خصوص کپسول وومنز جی وی آی، توضحی دهید که مصرف آن مستقیما چه اثری بر بدن می گذارد؟آیا سبب نشاط و رفع خستگی می شود یا اینکه مور استفاده کپسول وومنز جی وی آی، برای پیشگیری از بروز بیماری ها است
نماینده شرکت سی تو آراد/ خانم دکتر آزاده ارم/داروساز با سلام به شما. این محصول مولتی ویتامین مینرال ویژه خانم هاست که ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند. بنابراین قادر است از کمبودهای تغذیه ای و بیماریهای ناشی از آن پیشگیری کند.
روحی
لطفا در خصوص انواع مولتی ویتامین ها توضیح دهید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. مولتی ویتامین ها مجموعه ای از ویتامین ها و اغلب همراه با مواد معدنی هستند که برای مصرف روزانه توصیه می شوند. این محصولات به ویژه برای افرادی که تغذیه مناسبی ندارند و از همه گروه های غذایی بویژه میوه و سبزیجات استفاده نمی کنند، ضروری تر است. محصول وومنز نیز یک نولتی ویتامین مینرال کامل است که برای مصرف روزانه خانم ها فرموله شده است.
صادقی
آیا برای دختران جوان هم می توانیماز وومنز جی وی آی استفاده کنیم؟ دختر من 15 ساله است و برای تقویت روزانه دنبال یک مولتی ویتامین می گردد
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. وومنز برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.
کپسول های وومنز جی و ی آی
کپسول های وومنز جی و ی آی برای تقویت قوای جنسی و رفع خستگی روزانه زنان خانه دار می تواند موثر باشد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. محصول وومنز یک مولتی ویتامین مینرال ویژه خانم هاست و مکمل جنسی نیست اما بدلیل دارا بودن ویتامین و مواد معدنی ضروری می تواند به حفظ سلامت سیستم های مختلف بدن از جمله عملکرد جنسی کمک کند. اگر خستگی شما ناشی از کمبود مواد معذی باشد، وومنز به بهبود آن کمک خواهد کرد.
یوشجی
کپسول های وومنز جی و ی آی را می توانیم همراه با شیر مصرف کنیم؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر کپسول وومنز را با آب میل کنید. بدلیل دارا بودن آهن، مصرف آن با شیر، جذب آهن را مختل می کند.
فریبا
در خصوص کم خونی لطفا توضحی دهید که آیا این کپسول های وومنز جی و ی آی، می تواند موثر واقع شود؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. بله بدلیل دارا بودن آهن در بهبود کم خونی نقش دارد اما توصیه می کنم برای درمان کم خونی از آیرون جی وی آی استفاده کنید که دوز بالاتری از آهن یعنی ۲۸ میلی گرم را داراست و برای درمان کم خونی توصیه می شود.
سمیرا عباسی
در رابطه با نقش مولتی ویتامین ها در سلامت زنان توضیح دهید؟ واقعا زنان قدیمی که چنین فراورده هایی در دسترسشان نبود، از لحاظ سلامتی، مشکلی داشتند؟ آیا واقعا کپسول وومنز جی وی آی، می تواند تضمین کنننده سلامت زنان باشد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. محصول وومنز دارای ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی برای حفظ سلامت بدن و پیشگیری از بیماری هاست. این محصول بویژه در خانم هایی که از در طول روز از همه گروه های غذایی بخصوص میوه ها و سبزیجات استفاده نمی کنند، مناسب است.
آزاده
مصرف وومنز جی وی آی، ممکن است در ریزش مو اثر منفی بگذارد؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. خیر، اتفاقا محصول وومنز به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه ب، زینک، سلنیوم، آهن و مس در حفظ سلامت موها و پیشگیری از ریزش مو نقش موثری دارد.
گرگانی
کپسول مولتی ویتامین زنانه(وومنز جی وی آی) را از طریق اینترنت چگونه می توانم خریداری کنم؟؟
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. این محصول را می توانید از داروخانه ها تهیه کنید. در ضمن برخی سایت های داروخانه های آنلاین دارای مجوز وزارت بهداشت نیز این محصول را عرضه می کنند که می توانید با مراجعه به این وبسایت ها آن را تهیه کنید، اما سایت مکمل شناسی، فروشگاه نیست.
صارمی
لطفا بروشور وومنز جی وی آی را منتشر کنید
فرزانه فاضلی پور/کارشناس ارشد تغذیه با سلام به شما. اطلاعات مربوط به این محصول در سایت مکمل شناسی قابل دسترس است.