بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

فرو کامپلیت سوپرابیون

ترکیبات اصلی:

آهن "فروس گلایسین سولفات"، اسید فولیک، ویتامین B12، ویتامین B6، ویتامین C، روی، مس

برند

سوپرابیون
نام محصول: فرو کامپلیت سوپرابیون
Ferro Complete Suprabion
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
سوپرابیون
SUPRABION
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی بزرگسالان
کشور تولید کننده: سوئیس
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
اکسون فارمد ایرانیان
تلفن شرکت: 86035358 -021
وب سایت شرکت تامین کننده: www.suprabion.com
تعداد در هر بسته: 30 عدد
شکل دارویی: کپسول
فرو کامپلیت سوپرابیون

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
قامری
فروکامپلیت سوپرابیون را می توانیم برای تقویت سیستم ایمنی استفاده کنیم؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/ بهار سبحانی/داروساز بله
قادری
وقت بخیر، لطفا توضیح دهید که آیا فروکامپلیت ، ضد تهوع است؟ من هر وقت قرص آهن می خورم، گرفتار تهوع می شوم ولی شنیم برخی قرصها اینگونه نیستند. حالا سوالم دقیقا همین است که آیا میزان ایجاد تهوع فروکامپلیت چقدر است؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/ بهار سبحانی/داروساز این مکمل بدلیل داشتن ملح آهن فروس گلایسین سولفات کمترین عارضه گوارشی را در مقایسه با سایر املاح آهن دارد. دلیل این امر هم این است که این ملح به آهن اجازه نمی دهد که در معده باز شود و ایجاد عوارض گوارشی از جمله سوزش سر دل و تهوع کند در نتیجه تنها در روده باز می شود. از طرفی د راین ترکیب ویتامین ب۶ نیز وجود دارد که نه تنها دارای نقش در خونسازی است بلکه از بروز حالت تهوع هم جلوگیری می کند. این مکمل مناسب افراد حساس به آهن می باشد.
علمبیگی
فرو کامپلیت، برای زنان شیرده هم توصیه می شود؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/ بهار سبحانی/داروساز بله. میزان مواد آن تامین ککنده نیاز دوران بارداری و شیردهی نیز می باشد.
ثریا
تشکر از سایت بسیار بسیار مفیدتان، واقعا مکمل شناسی تونسته خیلی برای من مفیدباشد. در خصوص کپسول سوپرابیون، می خواستم ببینم که آیا دوره مصرف آن، بیش از یک بسته کپسول است؟ یا اینکه یک بسته کفایت می کند؟ ضمنا آیا می توانیم روی دوتا کپسول استفاده کنیم؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز با توجه به نیاز بدن به آهن بهتر است روزی یک عدد مصرف شود مگر درصورت ابتلا به کم خونی باید دوز آن افزایش یابد البته تحت نظر پزشک معالج. یک بسته کفایت نمی کند. مصرف مکمل آهن باید بصورت مستمر باشد. فقط باید مراقب اوردوز باشید.
باقری
آیا فروکامپلیت سوپرابیون را می توانیم پیش از خواب مصرف کنیم تا جدب آهن آن افزایش پیداکند؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز سلام .فروکاملیت یک مکمل مفید و تاثیرگذار است که اگر رعایت برخی ملاحظات شود قطعا تاثیرگذاری آن افزایش پیدا می کند.بله صد درصد. بهترین زمان مصرف همین موقع می باشد.
کوکبی
فروکامپلیت سوپرابیون دارای چه مقدار اسید فولیک است و استفاده از آن در کنار آهن چه مزیتی دارد؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز فروکامپلیت سوپرابیون ، دارای 400 میکروگرم اسید فولیک است. اسیدفولیک در تکامل گلبول های قرمز خون و پیشگیری از کم خونی نقش ویژه ای دارد و حضور آن در کنار آهن کمک به خونسازی است.
س-خ
فروکامپلیت سوپرابیون می تواند برای رفع کم خونی استفاده شود یا اینکه به صورت پیشگیری مصرف می شود
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز سوپرابیون فروکامپلیت هم برای پیشگیری و هم برای رفع کم خونی مورد مصرف دارد. بسته به شدت کم خونی دوز مصرفی آن متفاوت خواهد بود.
کاشانی
فروکامپلیت سوپرابیون، یک مولتی ویتامین است یا یک قرص آهن؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز کپسولی است که در ترکیبات آن علاوه بر آهن، دیگر ویتامین و مواد معدنی که نقش ویژه ای در خونسازی دارند نیز وجود دارد زیرا آنمی(کم خونی) همیشه در نتیجه کمبود آهن رخ نمی دهد. گاهی فرد آنمی دارد ولی سطح آهن بدن او نرمال است لذا کمبود در دیگر مواد رخ داده. عناصر دیگری که نقش ویژه ای در خونسازی دارند که کمبود آنها منجر به کم خونی می شود شامل، اسیدفولیک، ویتامین B12, و B6 و C و روی و مس است. آهن در فرم فروس گلایسین سولفات که دارای جذب بسیار بالا و کمترین عارضه گوارشی همراه با عناصر و ویتامین های مذکور در کپسول فروکامپلیت وجود دارد.
پژمان
در رابطه با دلایل کم خونی توضیح دهید؟ آیا فروکامپلیت سوپرابیون می تواند کم خونی را ریشه کن کند؟ یا ایکه باید تا آخر عمر مصرف کنیم
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز دلیل کم خونی متعدد می باشد:کمبود ویتامین ها و برخی مواد معدنی گاهی کمبودی وجود ندارد بلکه فرد دارای خونریزی از دستگاه گوارش است و هایپرمنوره(خونریزی بیش از حد در طی دوران پریودی ) است. علت باید ریشه ای بررسی شود. درصورت کمبود در هر ریز مغذی فروکامپلیت ترکیبی کامل است برای رفع کمخونی و پیشگیری از این حالت. اما ریشه کن نمیکند. زیرا نیاز افراد به این ویتامین ها و مواد معدنی باید همواره تامین شود تا ذخایر بدن خالی نشود.
گروسی
آیا فروکامپلیت سوپرابیون یک ب کمپلکس است یا قرص آهن؟
نماینده شرکت اکسون فارمد/بهار سبحانی/داروساز خیر ب کمپلکس نمی باشد.اما آن دسته از ویتامین های گروه ب را که کمبودشان منجر به کمخونی می شو را داراست نظیر اسیدفولیک، ویتامین B6 و B12