بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

پرورنال نفروسوتیکالز

تفاوت هایی که در نحوه ی جذب و دفع ویتامین ها و مواد معدنی در بیماران کلیوی وجود دارد، می تواند به افزایش میزان برخی ویتامین ها و کمبود در برخی دیگر در بدن این بیماران بیانجامد. به همین دلیل بنیاد ملی کلیه و انجمن متخصصین کلیه ی ایالات متحده ی امریکا، هشدارها و اعلانانات جدی داشته اند، مبنی بر اینکه افراد دچار بیماری کلیوی در ریسک سوء تغذیه قراردارند و ممکن است به کمبود کمبود های تغذیه ای حاد دچار شوند.

مکمل پرورنال بر اساس نیاز های اختصاصی بیماران کلیوی، همزمان با حذف برخی از ریز مغذی های مضر برای بیماران کلیوی، در برگیرنده ی دوز های دقیق و درست ویتامین ها و مینرال ها است.

همچنین پرورنال فاقد رنگ و اسانس های مصنوعی است که می تواند برای این بیماران مضر باشد. تفاوت هایی که در نحوه ی جذب و دفع ویتامین ها و مواد معدنی در بیماران کلیوی وجود دارد، می تواند به افزایش میزان برخی ویتامین ها و کمبود در برخی دیگر در بدن این بیماران بیانجامد.

به همین دلیل بنیاد ملی کلیه و انجمن متخصصین کلیه ی ایالات متحده ی امریکا، هشدارها و اعلانانات جدی داشته اند، مبنی بر اینکه افراد دچار بیماری کلیوی در ریسک سوء تغذیه قراردارند و ممکن است به کمبود کمبود های تغذیه ای حاد دچار شوند. مکمل پرورنال بر اساس نیاز های اختصاصی بیماران کلیوی، همزمان با حذف برخی از ریز مغذی های مضر برای بیماران کلیوی، در برگیرنده ی دوز های دقیق و درست ویتامین ها و مینرال ها است. همچنین پرورنال فاقد رنگ و اسانس های مصنوعی است که می تواند برای این بیماران مضر باشد. 

طریقه مصرف:

شما باید یک عدد قرص در روز ترجیها همراه غذا مصرف نمائید، تا به مقدار توصیه شده ریزمغذی های موجود را دریافت کنید. در صورت لزوم می توان قرص ها را نصف کرد.

ممکن است پزشک معالج شما در مواردی بیش از یک قرص در روز تجویز نماید.

موارد احتیاط:

زنان حامله و شیرده باید با پزشک خود در مورد مصرف مکمل های غذایی مشورت کنند.زنان حامله و شیرده باید با پزشک خود در مورد مصرف مکمل های غذایی مشورت کنند.


نام محصول: پرورنال نفروسوتیکالز
ProRenal Nephroceuticals
دسته بندی از لحاظ عملکرد: سایر
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
آریا دیبا دارو
تلفن شرکت:
وب سایت شرکت تامین کننده:
تعداد در هر بسته: 90عدد
شکل دارویی: قرص
پرورنال نفروسوتیکالز

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code