بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

فروگلوبین+ب12 ویتابیوتیکس

شربت فروگلوبین ، یک شربت یا محلول خوراکی خوشمزه با طعم طبیعی پرتقال، عسل و مالت است که توسط کمپانی ویتابیوتیکس عرضه می شود.

با توجه به کمبود بسیار زیاد آهن در کشورما، تلاش شده است که این محصول در اکثر داروخانه های سراسر کشور در دسترس متقاضیان قرار گیرد

آنچه که در خصوص مصرف شربت فروگلوبین قابل توجه است، نیاز ضروری به آهن به میزان بالا در کودکان درحال رشد، جهت رشد و نمو طبیعی است.

البته فروگلوبین، دارای ترکیبات و ریزمغذی های متعددی است که می تواند به رشد طبیعی کودکان، تقویت قدرت یادگیری، رفع علایمی مانند ضعف و خستگی و بهبود سیستم ایمنی  کمک کند

ترکیبات اصلی: ویتامین B1-B2-B3-B5- B6-B12- فولیک اسید، کلسیم گلیسروفسفات، آهن، زینک، مس، ویتامین C ، منگنز

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: فروگلوبین+ب12 ویتابیوتیکس
Feroglobin+B12 Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های کم خونی بزرگسالان مکمل های کم خونی کودکان مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 200 میلی لیتر
سایر ترکیبات: لایزین، عصاره مالت، عسل
شکل دارویی: محلول خوراکی
فروگلوبین+ب12 ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

مهشید
برای پسرم که تازه رفته پیش دبستانی، شربت فروگلوبین تهیه کردم به توصیه پزشک......موافق مصرف حداقل دو دوره فروگلوبین برای بچه های پیش دبستانی هستم
مهدوی
شربت فروگلوبین، بعد از یک مدتی، واقعا اشتهای کودکان را افزایش می دهد .فقط حیف که یک کم قیمتش برای خانواده های ضعیف، زیاد است
فرزادنیا
فروگلوبین را برای پسر ده ساله ام تهیه کردم. احساس می کنم که میزان آهن آن کفایت نمی کند
سجادی
یک کم ، طعم ش قوی تز از ان چیزی بود که پیشبینی می کردم
سمیه
پزشک من اصرار داشت که حتمااز یک مکمل استفاده کنم که صرفا آهن داشته باشد. از این جهت بی خیال فروگلوبین شدم

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
چلواری
روز خوش من در رابطه با فروگلویین، می خواستم میزان ویتامین ب 12 آن را توضیح دهید
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، میزان ویتامین ب 12 موجود در شربت فروگلوبین 10 میکروگرم است. به طور کلی شربت فروگلوبین، مکمل آهن داری است که علاوه بر آهن حاوی فولیک اسید، زینک، منگنز، مس، ویتامین های گروه ب و .. است که باعث تقویت اشتهای کودکان نیز میگردد. ضمنا کپسول فروگلوبین نیز عضوی دیگر از خانواده فروگلوبین است که مناسب مصرف بزرگسالان است.
کازرونی
فروگلوبین، دارای ترکیباتی هست که موجب یبوست شود؟ من بعد از مصرف آن یک کم مشکل پیدا کرده ام. می خواهم بدونم که آیا ممکن اس که ناشی از فروگلوبین باشد. توصیه شما در این رابطه چیست؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، تمام مکمل های حاوی آهن از جمله شربت فروگلوبین دارای عوارض گوارشی مانند یبوست هست ولی با راهکارهایی میتوان این علائم را کمتر کرد. توصیه میشود سبزیجات و میوه جات را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید زیرا علاوه بر کاهش عوارض گوارشی، جذب آهن در بدن را نیز افزایش میدهد. در طول مدت استفاده از شربت فروگلوبین، از مایعات فراوان استفاده نمائید و در صورت امکان دوز شربت فروگلوبین را در چند وعده تقسیم کنید. به عنوان مثال اگر روزانه 10 سی سی از این محصول استفاده میکنید، به جای مصرف یکباره، این میزان را دومرتبه در روز میل نمائید، این راهکار نیز باعث کاهش عوارض گوارشی خواهد شد.
گره باغی
شربت فروگلوبین، را بعد از اینکه در شربت را باز کردیم. جند وقت می توانیم در یخچال نگهداری کنیم
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، حداکثر دو ماه بعد از باز کردن درب، میتوانید از آن استفاده نمائید.
جواد
سلام من کنکور ی هستم و اوضاع درس م هم خوبه دنبال یه محصولم که در مدرسه به عنوان تقویتی استفاده کنم آیا فروگلوبین، گزینه مناسبی است؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، چنانچه محصولی جهت افزایش قوه یادگیری، تمرکز و حافظه مدنظرتان است، میتوانید از قرص نئوروزان استفاده نمائید زیرا قرص نئوروزان ترکیبات لازم مانند فسفاتیدیل سرین- فسفاتیدیل کولین، گلوتامین و... جهت افزایش فعالیت های شناختی را داراست. همچنین نئوروزان یک مولتی ویتامین کامل است و حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی جهت تقویت سیستم ایمنی نیز هست.
ا.د
سلام.من ۲۳سالمه بدلیل مشکل معده نمیتونم قرص اهن بخورم.ازشربت اهن سانستول ک همراه کلسیم استفاده کردم اونم نتونستم مصرف کنم ایا این شربت بهتره ازنظرهضم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، شما میتوانید از شربت فروگلوبین استفاده نمائید . شربت فروگلوبین علاوه بر آهن حاوی فولیک اسید، ویتامین های گروه ب ، ویتامین ث-روی و.. است که در افزایش روند جذب آهن موثر است. شما میتوانید فروگلوبین را 20 الی 30 دقیقه بعد از صرف غذا میل نمائید و و روزانه 10 سی سی مصرف نمائید. از آنجائیکه ملح آهن موجود در فروگلوبین، ملایم بوده، دارای کمترین عارضه گوارشی است.
الهه عالی فرد
سلام شربت فروگلوبین میتونیم در طول رژیم های لاغری برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنیم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، پیشنهاد میشود از قرص پرفکتیل استفاده نمائید زیرا حاوی ترکیبات لازم جهت تقویت مو-پوست و استحکام ناخن هاست و در داروخانه ها موجود است.
طهمورث
سلام. شربت فروگلوبین ب 12 رو به کودک 3 ساله میتوان داد. میزان مصرفیش چقدر است؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله شربت فروگلوبین از یک سالگی قابل استفاده هست و میزان مصرف آن برای کودکان یک تا سه سال، یک قاشق مرباخوری، یک بار در روز میباشد. شایان ذکر است این دوز بنا به صلاحدید پزشک، میتواند تغییر کند.
سادات موسوی
روزتون بخیر. شربت فروگلوبین ب 12 حاوی آهن و کلسیم هست؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله شربت فروگلوبین مولتی ویتامین آهن داری است که علاوه بر آهن حاوی ویتامینهای گروه ب از جمله ب12-ویتامین ث- زینک- مالت و عسل و .. هست که باعث تقویت اشتهای کودک هم میشود. توصیه میشود شربت فروگلوبین 20 الی 30 دقیقه پس از صرف غذا میل شود و در طول مدت استفاده از این محصول از مایعات فراوان استفاده شود.ضمنا برای جذب بهتر ترکیبات آن بین مصرف این محصول و فراوارده های کلسیم دار 3 الی 4 ساعت فاصله بیندازید.
سها میری
شربت فروگلوبین اشتها آور میباشد؟ پسرم خیلی لاغر هست و به دنبال مکملی هستم که روی وزنش تاثیر بذاره
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله شربت فروگلوبین مولتی ویتامین آهن داری است که حاوی ویتامینهای گروه ب- زینک- مالت و عسل هست که باعث تقویت اشتهای کودک میشود. توصیه میشود شربت فروگلوبین 20 الی 30 دقیقه پس از صرف غذا میل شود و در طول مدت استفاده از این محصول از مایعات فراوان استفاده شود.ضمنا برای جذب بهتر ترکیبات آن بین مصرف این محصول و فراوارده های کلسیم دار 3 الی 4 ساعت فاصله بیندازید.
بابا حمید
سلام. کودکم یک سالشه وقتی این شربت رو میخوره حالت تهوع داره و استفراغ میکنه.علتش چیه.؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، توصیه میشود برای جلوگیری از عوارض گوارشی محصولات آهن دار، آن را بعد از غذا به کودکتان بدهید و یا اینکه آن را با مقداری آب و یا آب پرتقال طبیعی ترکیب کرده و به کودک بدهید. چنانچه مشکل همچنان ادامه پیدا کرد به پزشک مراجعه نمائید.