بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ایمیونیس ویتابیوتیکس

شربت ایمیونس یک فرمول کامل و منحصر به فرد از ریزمغذی های ضروری جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش اشتها و سطح انرژی است.

این فرآورده شامل آنتی اکسیدان های قوی و موثر جهت حفاظت از عملکرد بهینه سیستم ایمنی و محافظت طولانی مدت از سلول ها است.

ایمیونس تامین کننده مواد معدنی حیاتی مثل روی و سلنیوم می باشد که سبب حذف مواد شیمیایی مضر و رادیکال های آزاد از بدن می شود.

ترکیبات اصلی محصول:

ویتامین د، بتاکاروتن، سلنیوم، ویتامین های ب1 ، ب6 ،ب 7 ، ب12 ، نیکوتین آمید، بیوتین، آهن، منگنز، مس، سدیم، منیزیم، پتاسیم، کروم

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: ایمیونیس ویتابیوتیکس
Immunace Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها مکمل های کودکان و نوجوانان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 200 میلی لیتر
سایر ترکیبات: کولین و ال کارنتین
شکل دارویی: شربت
ایمیونیس ویتابیوتیکس
عامری
سلام.....همه فن حریف بود
سجاد
در اصفهان، مدتی کمیاب بود. ولی در مجموع از شرکت تامین کننده آن متشکرم

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
هانیه
سلام ببخشید میخواستم بدونم این شربت برا چاقی بزرگسالان هم تاثیر داره؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی سلام وقت بخیر، خیر، شربت ایمونس برای تقویت سیستم ایمنی است یعنی مقاومت بدن را در برابر عوامل بیماری زا افزایش میدهد.بخصوص شربت ایمونس برای افرادیکه سیستم ایمنی ضعیفی دارند و مدام مریض میشوند، بسیار مناسب است. شربت ایمونس ترکیبی از ویتامینها-املاح معدنی و آنتی اکسیدانهاست و احتمال دارد به خاطر وجود ویتامینها در این محصول، اشتها تقویت شود ولی به عنوان یک محصول چاق کننده عمل نمیکند.
کارمندی از شاهرود
سلام آیا ایمونس دارای املاح گیاهی است یا اینکه یک مکمل شیمیایی محسوب می شود؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، تمام ترکیبات موجود در هر مکملی از جمله ایمونس، سنتتیک میباشد.
راضیه
استفاده از ایمونس برای افزایش کارکرد سیستم ایمنی کودکان، آیا سبب آور دوز شدن سایر ویتامین ها در بدن کودک نمی شود.؟ پسر من هشت ساله است
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، میزان ویتامین ها و مواد معدنی موجود در شربت ایمونس همگی در حد مکمل رعایت شده است و کاملا استاندارد است و مصرف آن طبق دستور، هیچگونه مشکلی ایجاد نمیکند. لازم به ذکر است مصرف هر مولتی ویتامینی بایستی تحت نظر پزشک باشد تا در صورت نیاز بدن ، مکمل مناسب تجویز شود. همچنین لازم است پس از 2 دوره مصرف هر مکملی از جمله ایمونس، یک وقفه 2 الی 3 هفته ای بیندازید و در صورت نیاز ، مجددا شروع به مصرف نمائید.
کاظمی
ایمونس روی اشتهای کودکان هم اثرگذار است. دختر من خیلی بد غذا است.دختر من شش ساله است.
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله از آنجایی که شربت ایمونس حاوی ویتامین های گروه B بخصوص B12 و زینک میباشد بر تقویت اشتهای کودک نیز موثر است. در صورت تمایل برای تقویت اشتهای هرچه بیشتر، میتوانید بعد از اتمام دوره شربت ایمونس از شربت فروگلوبین متعلق به همین شرکت استفاده نمائید که برای کودکان بالای یک سال قابل استفاده است.
مهشید-ج
ایمونس ، آیا موجب تقویت قدرت یادگیری کودکان هم می شود
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و عرض ادب، برای تقویت قدرت یادگیری کودکان میتوانید از شربت ;کیدی کر متعلق به همین شرکت استفاده نمائید. زیرا شربت کیدی کر یک مولتی ویتامین مینرال است که با دارا بودن 10 ویتامین موردنیاز بدن و مواد معدنی مهم مثل آهن و روی سبب بهبود رشد فیزیکی و مغزی در کودکان میشود. همچنین جهت بهبود اشتهای کودک، سلامت استخوان ها، دندان ها و .. نیز مفید است.
قهاری
پسر من خیلی ضعیف است و مدام سرما می خورد، حتی در هوای تابستان هم نگران هستیم. آیا ایمونس می تواند کمک کننده باشد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید از شربت ایمونس استفاده نمائید. این محصول ترکیبی از ویتامینها، مواد معدنی و آنتی اکسیدانهایی مانند ال کارنتین-کولین-سلنیوم و.. است که مقاومت بدن کودکان را نسبت به عوامل بیماری زا افزایش میدهد و از بیماری هایی که ناشی از ضعف سیستم ایمنی است (سرماخوردگی- آلرژی و..) پیشگیری میکند و برای کودکان بالای یک سال قابل استفاده است.
فرزانه
با سلام آیا ایمونس صرفا برای تقویت سیستم ایمنی کودکان است؟ یا اینکه در افراد سالمند نیز اثرگذار است؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله قرص و شربت ایمونس برای تقویت سیستم ایمنی بزرگسالان و کودکان است. به طوریکه شربت ایمونس برای کودکان و قرص آن برای بزرگسالان قابل استفاده است. چنانچه افراد سالمند با خوردن قرص مشکل دارند میتوانند از شربت ایمونس جهت تقویت سیستم ایمنی بدنشان ،با دوز بیشتر استفاده نمایند.
کرمانی
ایمونس ، ایرانی است یا هندی؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، ایمونس مولتی ویتامین جهت تقویت سیستم ایمنی است . قرص ایمونس مربوط به کمپانی ویتابیوتیکس انگلیس میباشد و به صورت مستقیم وارد میشود. شربت ایمونس هم به صورت بالک وارد میشود و بسته بندی آن در ایران میشود.
داور
ایمونس را همراه با غذا مصرف می کنم. آیا ایرادی دارد
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بهتر است شربت یا قرص ایمونس را 20 الی 30 دقیقه بعد از صرف اولین وعده اصلی غذایی (معمولا ناهار) مصرف نمائید. ضمنا در طول مدت استفاده از این مکمل از مایعات فراوان استفاده کنید.
فرشید مهرزاد
سلام..ایمونس موجب کاهش دید می شود؟ من برای پدرم تهیه کرده ام و یک کم از این بابت گلایه دارد
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و روزبخیر، کاهش دید و.. جزء عوارض شربت ایمونس نیست زیرا این محصول صرفا یک مولتی ویتامین است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. کاهش دید ممکن است به خاطر افزایش سن و ضعف قوه بینایی باشد. توصیه میشود به پزشک مراجعه نمائید.