بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

ایزومکس ویتابیوتیکس

ایزومکس یک مکمل غذایی ایده آل برای استفاده در دوران یائسگی و حاوی عصاره طبیعی سویا (ایزوفلاون) به همراه کلسیم، منیزیم و ویتامین D می باشد.

 ایزوفلاون های سویای موجود در ایزومکس اثراتی مشابه هورمون های استروژن بر سلول های بدن دارند و به همین دلیل نقش بسزایی در کاهش علائم آزاردهنده این دوره مانند گرگرفتگی، تعرق شبانه، تپش قلب، فقدان انرژی و خشکی واژن ایفا می کنند.

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: ایزومکس ویتابیوتیکس
Isomax Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ویژه بانوان داروهای گیاهی
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتا آریا
تلفن شرکت: 021-88540342
وب سایت شرکت تامین کننده: -
تعداد در هر بسته: 30 عدد
سایر ترکیبات: کلسیم، ویتامین د
شکل دارویی: قرص
ایزومکس ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
هاجر
سلام اثر مکمل چند روز بعد از مصرف مشخص می شود؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر،طی یک دوره استفاده ی مستمر از مکمل ایزومکس، به مرور علائم تخفیف می یابد. به طوری که پس از پایان اولین دوره ی استفاده از این محصول، علائم دوران یائسگی واضحا بهبود خواهد یافت.به طور کلی برای همه ی مکمل ها تاثیرات به مرور شروع میشه و پس از اتمام یک دوره ی استفاده ی مستمر، تاثیرگذاری کامل میشود.
صدیقه جهانگیری
قبل از دوره یائسگی هم میشه شروعش کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید قبل از شروع دوره یائسگی خود از قرص ایزومکس استفاده نمائید. ایزومکس باعث بهبود علائم دوران منوپوز (یائسگی) مانند گرگرفتگی، تعرق شبانه و.. خواهد شد. ضمنا قبل از استفاده از هرگونه مکملی با پزشک تان مشورت نمائید.
farzaneh rashidi
برای کسی که سرطان سینه دارد منع مصرف دارد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله ایزومکس در افرادیکه مبتلا به سرطان سینه هستند، منع مصرف دارد.