بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

دیابتون ویتابیوتیکس

مکمـلی ایـده ال جهت حفظ سلامت کامل و تناسب اندام به همراه تامین ویتامین و مواد معدنی جهت بهبود عملکرد انسولین در بدن.

افراد دیابتی به خاطر وضعیت بیماری و یا عادت های نادرست تغذیه ای که تا کنون داشته اند دچار کمبود برخی ویتامین ها و مواد معدنی هستند و می بایست با مصرف مکمل ها مطمئن شوند که این مواد مغذی اصلی به بدنشان می رسد.

هدف اصلی از رژیم درمانی در بیماران دیابتی استفاده از مواد غذایی (ریزمغذی ها) به صورت متعادل است.

اصولاً استفاده از مکمل های رژیمی -غذایی برای افراد دیابتی دارای اهداف زیر است:

  • رساندن قند خون به سطح طبیعی
  •  حفظ سطح چربی های خون در حد طبیعی
  • کاهش مشکلات خاص بیماران دیابتی
  • به دست آوردن و حفظ وزن ایده آل

ترکیبات اصلی: ویتامین های گروه ب، فولیک اسید، ال کارنتین، سلنیوم، کروم، روی، منیزیم

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: دیابتون ویتابیوتیکس
Diabetone Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مولتی ویتامین بزرگسالان
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 30 عدد
سایر ترکیبات: ویتامین های آ، دی، ای، سی، آهن، مس، منگنز، ید
شکل دارویی: قرص
کاظمی
توزیع این دارو در سطح داروخانه ها بسیار بد است و اصلا نمی توان برای پیدا کردن پیوسته آن، برنامه ریزی کرد

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
سامان آبنوس
با سلام آیا قرص دیابتین برای رشد مو و بدن افرادی که دیابت ندارن هم مفید میباشد و مصرفت برای افراد معمولی ضرری نداره ممنون از لاسختون
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، خیر قرص دیابتون مناسب برای افراد دیابتیک است. شما جهت تقویت مو های خود میتوانید قرص پرفکتیل اورجینال استفاده نمائید. پرفکتیل ترکیبات لازم مانند عصاره هسته انگور، بیوتین، پابا، انواع ویتامینها و مواد معدنی جهت تقویت مو، پوست و همچنین استحکام استخوانها را فراهم میکند. شما میتوانید قرص پرفکتیل را از داروخانه ها تهیه نمائید.
مهدی فتوت
باسلام مدت 22 سال است دیابت داشته و مدت دو ماه است که انسولین استفاده می کنم و تا حد زیادی قند را کاهش داده و تا مرز نرمال پایین آمده اس. لذا در این مدت دچار ضعف جسمانی و قوه جنسی شده ام، خواهشمند است برای رفع این ضعف و تقویت قوه باء داروی مناسب را به اینجانب معرفی فرمائید. باتشکر فتوت
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، شما میتوانید تحت نظارت پزشک قرص دیابتون را مصرف نمائید. دیابتون حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین های ث- دی- ب و زینک، منیزیم و.. است که جهت ارتقای سیستم ایمنی افراد دیابتیک مناسب است همچنین این قرص حاوی ال کارنتین نیز هست که باعث ایجاد انرژی در فرد خواهد شد. ضمن اینکه به دلیل وجود کرومیوم در قرص دیابتون روند عملکرد انسولین در بدن نیز بهبود خواهد یافت.
مرجان
در رابطه با مورد استفاده دیابتون بیشتر توضیح دهید.دیابتون می تواند بیماران دیابتی را از چه بابتی پشتیبانی کند
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، مولتی ویتامین دیابتون ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست. وجود کرومیوم در دیابتون به بهبود عملکرد انسولین در بدن کمک میکند. ال کارنیتن موجود در محصول به رفع خستگی و کسالت ناشی از بیماری کمک میکند. منیزیم و زینک موجود در محصول به رفع اسپاسم ها و افزایش سرعت بهبود زخم افراد دیابتیک کمک میکند. به طور کلی این محصول دارای 21 ریزمغذی است و این ترکیبات به صورت سینرژیک ، ضمن بهبود عملکرد انسولین در بدن به واسطه وجود کرومیوم و .. ، سیستم ایمنی این افراد را نیز ارتقا میبخشد.
یک مرد
بیماری دیابت دارم و فشار خون. مدتی است که آرنج چپ و شانه چپ و بازوی چپم درد میکند و گاهی اوقات درد به تمام ناحیه دست کشیده میشود و خیلی اذیتم میکند. چه مکملی را توصیه میکنید.
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، با توجه به فشار خونتان و وجود درد در ناحیه چپ بدن تان، توصیه میشود حتما با پزشک معالج مشورت نمائید .