بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

قرص نروزان ویتابیوتیکس

قرص نروزاون باعث حفظ و تقـویت عملکرد مناسب سیستم عصبی و مغزمی شود. با کمک یک رژیم غذایی سالم و استفاده ازویتامین هـا و مواد معدنی به اندازه کافی و موثر می توان مغز و سیستم عصبی را حتی در سنین میانسالـی و پیری به طـور سالم حفظ کرد.

مطالعات نشان داده اند که تغذیه سالم و استفاده از ریزمغذی ها می تواند در حفظ حافظه، ارتقاء هوشیـاری، پیشگیری از افسردگـی و پیشگیری از زوال مغز موثر باشد.

ترکیبات اصلی: ال آرژنین، گلوتامین، گلوتاتیون، فسفاتیدیل سرین، فسفاتیدیل کولین، Co Q10، میکس کارتنوئیدها

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: قرص نروزان ویتابیوتیکس
Neurozan Tablet
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مولتی ویتامین بزرگسالان مکمل های آرام بخش - بی خوابی مکمل های تقویت حافظه مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 30 عدد
سایر ترکیبات: ویتامین های گروه ب، فولیک اسید، ویتامین های دی، ای، سی، منیزیم، آهن، روی، مس، منگنز، منیزیم، کروم، ید، سلنیوم
شکل دارویی: قرص

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
ایرج شرفی
سلام و روز خوش آیا این محصول برای جلوگیری از آلزایمر مفید است؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوانید از قرص نروزان برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر استفاده نمائید. وجود ترکیباتی خاص مانند گلوتامین، گلوتاتیون، آرژنین، کیوتن و... در این محصول باعث تقویت فعالیت های شناختی (تمرکز، حافظه، یادگیری) در فرد میشود، بخصوص در افرادیکه زمینه ارثی آلزایمر را دارند، استفاده از مکمل نروزان پیشنهاد میشود. شایان ذکر است قبل از استفاده از هرگونه مکملی با پزشکتان مشورت نمائید.
جعفریان
برای کسی که ام اس داره و عصبی است میشه استفاده کرد؟چون زینک بالا داره می پرسم
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، بله میتوان از قرص نروزان به منظور بهبود مشکلات حرکتی و افزایش تمرکز در افرادیکه ام اس دارند، استفاده کرد. حتما قبل از مصرف هرگونه مکملی با پزشکتان مشورت نمائید.
سارا گاموری
من گیاه خوار هستم.با توجه به مقدار بالای ویتامین ب 12 می توانم برای کمبود استفاده کنم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، لطفا سوال خود را واضح تر بیان کنید. قرص نروزان مولتی ویتامینی است که برای تقویت حافظه، افزایش تمرکز و به صورت کلی تقویت فعالیت های شناختی کاربرد دارد.
fatemeh jafari
سلام از این مکمل به عنوان مولتی ویتامین روزانه میشه استفاده کرد؟ آیا سبب افزایش اشتها می شود؟ ممنون
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و روزخوش، . قرص نروزان مکملی جهت تقویت حافظه، تمرکز، یادگیری و .. میباشد. شما میتوانید از شربت ایمونیس متعلق به همین شرکت، به عنوان یک مولتی ویتامین روزانه استفاده نمائید. این محصول سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و به واسطه وجود آنتی اکسیدانهای قوی در این محصول، باعث بالا بردن مقاومت بدن نسبت به عوامل بیماری زا میشود. از آنجایی که شربت ایمونیس حاوی ویتامین B12، زینک نیز میباشد در تقویت اشتها نیز موثر است.
مهدی اکبری
با عرض سلام و خسته نباشید اگه امکان داره محصولی را معرفی کنید استرس و اظطراب را ازبین ببره بنده زیاد احساسی میشم و روحیه ی قوی ندارم اگه محصول سراغ دارید که می تونه به بنده کمک کنه معرفی کنید متشکرم
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، قرص نروزان به تقویت سیستم عصبی افراد کمک میکند. این محصول جهت تقویت عملکرد شناختی و رفع استرس و بهبود افسردگی موثر است. میتوانید روزانه یک عدد از قرص نروزان، 30-20 دقیقه بعد از ناهارتان میل کنید.