بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

دوپاویت ویتابیوتیکس

حاوی ال تیروزین موثر بر روی مشکلات ماهیچه ای با منشا کمبود دوپامین (پارکینسون و ..) موثر بر افزایش ترشح T3 و T4 به منظور کنترل علائم هایپوتیروئیدیسم

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: دوپاویت ویتابیوتیکس
DopaVite Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان سایر
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 60 عدد
سایر ترکیبات: ویتامین های ب3 ، ب 6 ، ب9 ، ب 12 روی، منگنز، آهن
شکل دارویی: قرص
دوپاویت ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
P .k
با سلام همسرم بیماری ریچاردسون (psp) دارند ایا دوپاویت به ایشون کمکی میکنه لطفا پاسخ بدین ممنون
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، با توجه به وجود بیماری ریچاردسون در همسرتان ، توصیه میشود مصرف هرگونه مکملی از جمله دوپاویت تحت نظر پزشک معالج باشد. با آرزوی سلامتی برای ایشان ..
محبوب
با عرض سلام و خسته نباشید. شوهر من مشکل سندروم پای بیقرار دارد خیلی تحقیق کردم از سایت مکمل شناسی قرص دوپاویت را دیدم که هم برای بیماری پارکینسون و هم برای سندروم پای بیقرار گفته بود مناسب است و قرص را تهیه کردم محتویاتش هم همه ویتامین بود با اضافه ال تیروزین . به یک دکتر نشان دادم دکتر خیلی عصبانی شد و گفت این دارو برای بیماران پارکینسونه و اصلا نباید مصرف کنی . آیا واقعا مصرف این دارو خطرناک است ؟آیا برای این بیماری داروی دیگری وجود دارد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر، دوپاویت یک مکمل تخصصی است و بایستی حتما تحت نظر پزشک معالج مصرف شود. پیشنهاد میشود در خصوص انتخاب مکمل مناسب برای بیماری تان با پزشکتان مشورت نمائید.
محمد
لینک های موجود در سایت ویتابیوتیکس کار نمی کنه. لطفاً به من بگید چطور می تونم در اصفهان این محصول رو تهیه کنم و اینکه آیا محصولی دارید که ال تیروزین رو به تنهایی داشته باشه؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی باسلام و وقت بخیر، شما قرص دوپاویت را میتوانید از سایت داروکده به صورت اینترنتی تهیه نمائید. www.darukade.com خیر در حال حاضر قرص ال تیروزین به صورت جداگانه موجود نیست. میزان ال تیروزین موجود در قرص دوپاویت، 2000 میلیگرم میباشد.
جمارانی
با سلام ودرود مدتی است از پشت بازو دودست گرفتگی خفیفی شروع وبه تدریج زیاد میشود بعدا به سمت پشت ستون فقرات ازبالا وبه سمت گردن کشیده میشود وباعث بی حسی درکل دستها ویک دردکلافه کننده به من دست میدهد واین تا20الی30 دقیقه ادامه دارد .آیا دوپاویت می تواند برای من مفید باشد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و وقت بخیر،قرص دوپاویت مکمل تخصصی برای افرادی که پارکینسون و یا کم کاری تیروئید دارند، قابل استفاده هست. توصیه میشود در این مورد با پزشک تان مشورت نمائید تا علت گرفتگی های عضلانی مشخص شود و اقدامات لازم جهت درمان صورت پذیرد.
سمندری
سلام اقای دکتر من اهل بم هستم دچار بیماری پیسی می باشم و خیلی از ان رنج می برم ایا راهی برای درمان من هست خواهش میکنم راهنمایی بفرماییدکدام محصولات برای من مفید است
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و روزبخیر، با توجه به اهمیت بیماری تان بایستی به پزشک مراجعه نمائید و درمان لازم را انجام دهید.
علی سعیدی
مکمل ال-تیروزین را چگونه تهیه کنم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی قرص دوپاویت دارای مقادیری ال تیروزین است که افرادی که پارکینسون و کم کاری تیروئید دارند، میتوانند از این محصول استفاده نمایند. لازم به ذکر است قرص دوپاویت یک مکمل تخصصی است و مصرف آن بایستی تحت نظارت پزشک معالج باشد.
مجیدمرادی
سلام من دیابت دارم وشارکو پا گرفتم وشبها پا هام خیلی گز گز میکند درحال حاضرگاباتین مصرف میکنم برای من مفید است جهت جلوگیری از پیشرفت شارکو و گز گز پاهام آیا مکمل یا دار ویی دیگر میشناسید ممنون از راهنماییتان
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/دکتر علی نادری/پزشک عمومی با سلام و روزبخیر، قرص دیابتون، مکمل مناسب برای افرادی است که دیابت دارند و ریزمغذی های موردنیاز افراد دیابتیک را تامین میکند ضمن اینکه حاوی ترکیباتی چون کرومیوم- منیزیم و.. هست که در بهبود عملکرد انسولین و کاهش گز گز پاها و .. موثر هست. توصیه میشود قبل از استفاده از قرص دیابتون، پزشکتان را در جریان بگذارید.
پژمان
سلام. لرزش های ناشی از پیری هم میتوان با استفاده از قرص دوپاویت کنترل کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، بله ، اما این نکته لازم به ذکر است که تمام مکمل ها از جمله قرص دوپاویت بایستی تحت نظارت پزشک و در کنار داروهای تجویز شده از سوی پزشک معالج، مصرف شود.
Arman Bagheri
آیا شکستن مفاصل انگشت ها باعث ابتلا به پارکینسون میشود؟؟؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، خیر ولی بهتر است جهت حفظ سلامت مفاصل انگشتان، این کار انجام نشود.
Narges
سلام و خسته نباشید. ممکن هست قرص دوپاویت را به صورت اینترنتی تهیه نمود و ارسال شود؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، خیر در حال حاضر چنین امکانی نیست. در صورت تمایل میتوانید با شرکت ویتابیوتیکس تماس گرفته تا داروخانه ای نزدیک به محل سکونتتان جهت تهیه این محصول به شما معرفی شود.