بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

دوپاویت ویتابیوتیکس

حاوی ال تیروزین موثر بر روی مشکلات ماهیچه ای با منشا کمبود دوپامین (پارکینسون و ..) موثر بر افزایش ترشح T3 و T4 به منظور کنترل علائم هایپوتیروئیدیسم

برند

ویتابیوتیکس
نام محصول: دوپاویت ویتابیوتیکس
DopaVite Vitabiotics
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
VITABIOTICS
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های مفاصل و استخوان سایر
کشور تولید کننده: انگلستان
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
ویتابیوتیکس
تلفن شرکت: 021-88109515
وب سایت شرکت تامین کننده: http://www.vitabiotics.ir
تعداد در هر بسته: 60 عدد
سایر ترکیبات: ویتامین های ب3 ، ب 6 ، ب9 ، ب 12 روی، منگنز، آهن
شکل دارویی: قرص
دوپاویت ویتابیوتیکس

دسته بندی از لحاظ ترکیبات اصلی

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code
پویا نظری
سلام. آزمایش دادم و در جوابش میزان T3 . T4 من بالاتر از حد معمول بوده. قرص دوپاویت رو تهیه کنم به وضعیت نرمال برمیگرده؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، خیر مصرف قرص دوپاویت توصیه نمیشود. شایان ذکر است مصرف هرگونه مکملی در این مورد باید با پزشک معالج در میان گذاشته شود.
M-Akbari
بعد از زایمان دچار افسردگی شدم و به شدت حالم بده، میتونم از دوپاویت استفاده کنم یا برای شیردهی مضر هست؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز در این مورد میتوانید از قرص نروزان متعلق به همین شرکت تحت نظر پزشک استفاده نمائید. قرص نروزان مولتی ویتامینی است که در بهبود علائم افرادی که به لحاظ خلق و خو ضعیف شده اند و یا افسردگی دارند و .. قابل استفاده است. ضمن اینکه مصرف این مکمل به تقویت فعالیت های شناختی از جمله تمرکز-حافظه- یادگیری و.. کمک مکیند.
Pakdeli
ضمن عرض خسته نباشید. لطفا بگویید در گرمدره هم میتوانم این قرص را تهیه کنم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، خیر در حال حاضر در شهرهای بزرگ مانند تهران و.. توزیع شده است.
حمیدی
چندین سال هست که به بیماری ام اس دچار هستم و تقریبا ماهیچه های پام آب شده. استفاده از قرص دوپاویت کمکی میکنه به بهبودیم؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، میتوانید به منظور بهبود حال بیمارتان از این قرص تحت نظر پزشک استفاده نمائید. شایان ذکر است مصرف قرص دوپاویت به هیچ عنوان جایگزینی برای داروهای بیمار نمیباشد و مصرف هر مکملی در این بیماران باید تحت نظارت پزشک باشد.
B- Lohrasbi
سلام. آیا آهن موجود در قرص دوپاویت در زمان عادت ماهانه تاثیری دارد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و احترام، اگر مبتلا به کم خونی نیستید، کفایت میکند در غیر این صورت بایستی تحت نظر پزشک از قرص آهن به صورت جداگانه استفاده نمائید. شایان ذکر است مصرف دوپاویت نیز باید تحت نظر پزشک معالج باشد.
نفس اصغرزاده
عصر بخیر. در کنار قرص دوپاویت میشه از قرص کلسیم و مولتی ویتامین استفاده کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، قرص دوپاویت حاوی آهن-منگنز-روی-ویتامین های B3- B6- B9 است و مولتی ویتامین ها معمولا حاوی این ترکیبات هستند. در رابطه با کلسیم نیز، توصیه میشود 4-3 ساعت با مصرف قرص دوپاویت فاصله بیندازید و از قرص های حاوی کلسیم و ویتامین D استفاده کنید تا تداخلی با ترکیبات موجود در دوپاویت نداشته باشد.
مبین
خسته نباشید. سپاس از سایت بسیار عالی و خوبتون بعد از مصرف قرص دوپاویت امکانش هست که چای خورد یا باید بعد از گذشت چند ساعت استفاده کرد؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، توصیه میشود بعد از گذشت حداقل 2 ساعت پس از مصرف قرص دوپاویت، چای بنوشید.
فریده گودرزی
باسلام و احترام آیا از مکمل دوپاویت افراد عادی هم می توانند استفاده کنند؟ من گاها عضلات پاهام درد میکنه و میگیره آیا این مکمل برای تامین مواد مورد نیازش خوبه یا خیر؟
نماینده شرکت ویتابیوتیکس/ دکتر شیرین کاتبی/ داروساز با سلام و وقت بخیر، خیر، دوپاویت یک مکمل تخصصی برای افراد با بیماری های خاص مانند پارکینسون و.. است و مصرف آن برای افراد عادی به هیچ عنوان توصیه نمیشود.