بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

کرنبری شاری

اثرات فارماکولوژیک و مکانیسم دارو:

عصاره میوه کرنبری حاوی پروآنتوسیانیدین ها می باشد.این ترکیبات مانع چسبیدن باکتری ها به سلول های اپی تلیال دیواره مجاری ادراری می شوند.

پروآنتوسیانیدین ها با پیچیدن به دور اشریشیا کلی که عامل بسیاری از عفونتهای مجاری ادراری می باشد مانع اتصال آن به دیواره مجاری ادراری می شود. طی مطالعات invitro خاصیت ضد چسبندگی عصاره کرنبری برای سایر پاتوژنها مجاری ادراری نیز به اثبات رسیده است.

ترکیبات کرنبری ظرفیت آنتی اکسیدانی پلاسما را افزایش می دهند وترکیبات پروآنتوسیانیدین از کرنبری احتمالاً اثرات ضد سرطان دارند.

ترکیبات اصلی: هر قرص حاوی 144 میلی گرم عصاره میوه کرنبری (Vaccinium macrocarpon) استاندارد شده بر اساس وجود 25% پروآنتوسیانیدین معادل 36 میلی گرم ماده مؤثره است که برابر با 4/4 گرم میوه کرنبری می باشد.

موارد مصرف: پیشگیری و کمک به درمان عفونت مجاری ادراری(UTIs) پیشگیری از عفونت مجاری ادراری راجعه

موارد منع مصرف: در صورت حساسیت به ترکیبات گیاه کرنبری و یا هر یک از اجزاء فرمولاسیون این فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید. در صورت وجود سابقه بیماری سنگ کلیه و یا نارسایی کلیه از مصرف این فرآورده خودداری نمایید.

هشدارها و احتیاط های لازم: در صورت وجود سابقه نارسایی کبدی و یا استفاده از داروهای موثر بر کبد ، پیش از مصرف این فرآورده با پزشک معالج مشورت نمایید. در صورت مصرف همزمان این فرآورده با داروی وارفارین با احتیاط مصرف شود و پیش از مصرف با پزشک معالج مشورت نمایید. در صورت استفاده همزمان با داروهای متابولیزه شونده توسط آنزیم CYP2C9 با احتیاط مصرف شود. این فراورده ممکن است در بعضی افراد منجر به بروز اسهال شود.در صورت بروز این عارضه مصرف فرآورده را قطع نمایید.

مصرف در بارداری و شیردهی: در مورد مصرف این فرآورده در دوران بارداری و شیردهی اطلاعات کافی در اختیار نمی باشد لذا مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

عوارض جانبی: اختلالات گوارشی (تهوع و استفراغ) ، اسهال (در صورت مصرف مقادیر بسیار زیاد) از عوارض احتمالی مصرف کرنبری می باشند.

مقدار مصرف دارو: برای بزرگسالان ، جهت پیشگیری از ابتلا به عفونت، روزانه 1 قرص ، ترجیحاً همراه با غذاو هنگام شب میل شود. در صورت شروع علائم عفونت ادراری ، روزانه 2 قرص به مدت 3 الی 7 روز سپس 1 قرص روزانه به مدت 3 هفته.

نوع بسته بندی: قرص روکش دار کرنبری شاری: 3 بلیستر 10 عددی در جعبه (30 عددی)همراه با بروشور.

شرایط نگهداری: در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد ،دور از نور و رطوبت و در ظروف در بسته نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

برند

شاری
نام محصول: کرنبری شاری
Cranberry Shari
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
شاری
SHARI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های ویژه بانوان داروهای گیاهی
کشور تولید کننده: ایران/تولید داخل
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
مکمل شاری
تلفن شرکت: 021-88700051
وب سایت شرکت تامین کننده: Sharinutri.com
تعداد در هر بسته: 30 عدد
سایر ترکیبات: -
شکل دارویی: قرص
کرنبری شاری

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code