بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

رویال ژلی+جینسینگ شاری

اثرات فارماکولوژیک و مکانیسم اثر:

ترکیبات مؤثره گیاه جینسنگ شامل ساپونین ها و یا گلیکوزیدهای تریترپنوئید است که مجموعاً به عنوان جینسنوزید ها شناخته می شوند.ساب تایپ های مختلفی از جینسنوزید ها شناسایی شده اند.جینسنوزید ها طیف وسیعی از اثرات مانند تاثیر برفشار خون، میزان قند خون ،سیستم اعصاب مرکزی ،تاثیر بر تجمع پلاکتی و انعقاد خون،تولید فاکتور رشد اعصاب،محافظت سلول های عصبی و غیره را اعمال می کنند.

شواهدی وجود دارند که جینسنگ از طریق اثر بر محور هیپوتالامیک HPAو غلظت کورتیزول خونی بر کنترل استرس تاثیرمی گذارد،به همین دلیل به طور وسیعی به عنوان عامل تقویت کننده و مقابله با استرس به کار می رود.همچنین جینسنگ دارای اثرات ضد سرطان ،ضد تومورو تقویت سیستم ایمنی می باشد که این اثر را از طریق تحریک سلول های Natural killer و سایر فعالیت های ایمنی و کاهش تولید فاکتور نکروز توموری و جلوگیری از شکستن DNA اعمال می کند.جینسنوزید ها از طرق مختلف مانند کاهش مقاومت انسولینی بافت ، افزایش آزادسازی انسولین در کاهش قند خون موثر می باشند .

ترکیبات اصلی: هر قرص روکش دار حاوی 5/62 میلی گرم عصاره ریشه جینسنگ آسیایی (Panax ginseng) استاندارد شده بر اساس وجود80% جینسنوزید معادل 50 میلی گرم ماده مؤثره است که برابر با 6/1 میلی گرم ریشه جینسنگ می باشد.

موارد مصرف: بهبود قوای جسمانی و افزایش انرژی (کمک به بهبود در موارد خستگی،ضعف و ناتوانی ،کاهش توان کاری و تمرکز..) مقابله با استرس و اثرات مضر آن سایر موارد مصرف شامل افزایش قدرت و بهبود پاسخ سیستم ایمنی ،کاهش قند خون، کمک به بهبود عملکرد ذهنی می باشد.

موارد منع مصرف: در صورت حساسیت به ترکیبات گیاه جینسنگ و یا هر یک از اجزاء فرمولاسیون این فرآورده از مصرف آن خودداری نمایید. مصرف این فرآورده در صورت ابتلا به بیماری فشار خون بالا توصیه نمی شود.

هشدارها و احتیاط های لازم: در صورت وجود سابقه بیماری های قلبی عروقی و دیابت این فرآورده با احتیاط مصرف شود و پیش از مصرف با پزشک معالج مشورت گردد. در صورت وجود سابقه بیماری های اتوایمیون ،خونریزی ها ،کنسر های حساس به هورمون، بی خوابی، آسم،اگزما،پیوند اعضا و اسکیزوفرنی این فرآورده با احتیاط مصرف شود و قبل از مصرف با پزشک معالج مشورت گردد.

 در صورت استفاده همزمان با داروهای کاهنده قند خون و انسولین و یا فرآورده های گیاهی و مکمل دارویی کاهنده قند خون با احتیاط مصرف شود. از مصرف همزمان این فرآورده با داروها و یا فرآورده های گیاهی و مکمل دارویی دارای اثرات ضد انعقاد و رقیق کننده خون مانند وارفارین ،NSAIDs و.. خودداری شود.

در صورت مصرف همزمان با ترکیبات و داروهای محرک سیستم اعصاب مرکزی مانند کافئین با احتیاط مصرف شود. در صورت مصرف همزمان با داروهای متابولیزه شونده با آنزیم CYP2D6 با احتیاط مصرف شود.

در صورت استفاده همزمان با داروهای آنتاگونیست گیرنده استروژنی مانند تاموکسیفن با احتیاط مصرف شود. در صورت مصرف همزمان این فراورده با داروهای مدر حلقوی (loop duretic)با احتیاط مصرف شود.

از مصرف همزمان با فرآورده های گیاهی حاوی افدرین (افدرا و ....) خودداری شود. از مصرف همزمان این فراورده با داروی Phenelzine که یک مهارکننده MAO است خودداری شود. از مصرف همزمان این فراورده با داروی نیفدیپین خودداری شود.

به دلیل دارا بودن اثرات تقویت کننده سیستم ایمنی ممکن است جینسنگ با درمان های ایمونوساپرسیو تداخل داشته باشد.

از مصرف مقادیر بیش از حد فرآورده و به مدت طولانی(بیشتر از 3 ماه) خودداری شود. مصرف این فرآورده در کودکان توصیه نمی شود.

مصرف در بارداری و شیردهی: مصرف این فرآورده در دوران بارداری مجاز نمی باشد. در مورد مصرف این فرآورده در دوران شیردهی اطلاعات کافی در اختیار نمی باشد لذا مصرف آن در دوران شیردهی توصیه نمی شود.

عوارض جانبی: رایج ترین عارضه مشاهده شده در مصرف فرآورده های حاوی جینسنگ بی خوابی و بی قراری می باشد. درد پستان، خونریزی واژینال ، طپش قلب، تغییرات فشار خون ،کاهش قند خون ،ادم،اسهال ،سردرد و سرگیجه، عصبی بودن و خون دماغ عوارض کمتر شایع مصرف جینسنگ می باشند.

مقدار مصرف دارو: برای بزرگسالان ،1 قرص یک یا دو بار در روز، ترجیحاً همراه با غذا.

نوع بسته بندی: قرص روکش دار جینسنگ شاری :3 بلیستر 10 عددی در جعبه (30 عددی)همراه با بروشور.

شرایط نگهداری: در دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد ،دور از نور و رطوبت و در ظروف در بسته نگهداری شود. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

برند

شاری
نام محصول: رویال ژلی+جینسینگ شاری
Royal jelly+Ginseng Shari
برند:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
شاری
SHARI
دسته بندی از لحاظ عملکرد: مکمل های جنسی مکمل های تقویت سیستم ایمنی/آنتی اکسیدان ها
کشور تولید کننده: ایران/تولید داخل
شرکت تامین کننده:
برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
مکمل شاری
تلفن شرکت: 021-88700051
وب سایت شرکت تامین کننده: Sharinutri.com
تعداد در هر بسته: 30 عدد
سایر ترکیبات: -
شکل دارویی: قرص
رویال ژلی+جینسینگ شاری

سوال خود را مطرح کنید. لطفا پیش از طرح سوال، پرسش و پاسخ های قبلی را ملاحظه فرمایید. ممکن است پرسش شما، قبلا پاسخ داده شده باشد

captcha code