بر اساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو، سایت هیچگونه فعالیتی در راستای فروش مکمل های غذایی ندارد.

4 ماده غذایی که می تواند چربی شکمی را بسوزاند

4 ماده غذایی که می تواند چربی شکمی را بسوزاند
مواد غذایی اشاره شده در این مقاله می توانند چربی شکمی را بخوبی از بین ببرند و شما می توانید با هر روشی که تمایل دارید آنها را به وعده غذایی خود اضافه کنید. بنابراین این چهار نوع ماده غذایی را مصرف کنید تا خواب بهتری داشته باشید، وزن خود را کاهش دهید و چربی شکمی خود را بسوزانید.

1-ماهی

سوزاندن چربی شکمی یک دلیل دیگر برای فواید بی نظیر ماهی است. تحقیقات علمی نشان داده اند که وعده های غذایی دارای کمبود امگا-3 می تواند با تغییراتی در وضعیت تولید ملاتونین، باعث اختلال در خواب شود. از سوی دیگر، مواد غذایی غنی از امگا-3 می تواند باعث بهبود سلامت قلب و کاهش خطر جنون شود.

در مورد موضوع کاهش وزن، ذکر این نکته لازم است که بسیاری از حامل های امگا-3 غنی از پروتئین هستند. مطالعات نشان می دهند که مصرف پروتئین شما را پر نشان می دهد. همچنین شما برای هضم پروتئین بیش از هضم چربی انرژی مصرف می کنید.

غذاهای غنی از امگا-3 شامل ساردین ها، ماهی قزل آلا، گردو، دانه های کتان و سبزیجات برگ سبز تیره هستند.


2-آجیل

آجیل حاوی مقدار زیادی منیزیم است. بدون منیزیم کافی قسمتی از مغز شما که ملاتونین را تنظیم می کند دچار اختلال شده و خواب شما بهم می ریزد. از سود دیگر مواد غذایی غنی از منیزیم برای کاهش وزن نیز بسیار مورد توجه هستند.


3-شیر

در حالی که ارتباط بین کلسیم و کاهش وزن در مطالعات علمی هنوز مشخص نشده است، زمانی که موضوع چربی شکمی است به نظر می رسد شیر واقعا می تواند در این زمینه موثر باشد.

تحقیقات علمی کاملا نشان داده اند که مصرف کلسیم بیشتر با کاهش چربی شکمی در زنان همراه بوده است.


4-آلبالو

تحقیقات علمی نشان داده اند آلبالو می تواند ملاتونین را در بدن افزایش دهد. علاوه بر افزایش ملاتونین خواص آنتی اکسیدانی آلبالو می تواند از آسیب های اکسیداتیو به سلول ها جلوگیری کند.




منابع و رفرنس های مکمل شناسی برای این خبر:

Source & Reference

4 Foods That Burn Belly Fat..

www.prevention.com

تهیه شده در گروه ترجمه و تحریریه سایت مکمل شناسی/منصور


توصیه مهم مکمل شناسی در مورد خرید و مصرف ویتامین ها:

مکمل شناسی، یک داروخانه اینترنتی نیست و فعالیتی در زمینه  خرید و فروش مکمل ها ندارد.


به موازات نتایج حاصل از بسیاری از تحقیقات، ممکن است مطالعات دیگری وجود داشته باشد که نتایجی مغایر و عکس نتایج بالا را  نشان دهد. لذا این مطالب بهیچ وجه نمی تواند دلیلی بر توصیه مصرف خودسرانه مکمل های غذایی برای بیماران داشته باشد و بهمین دلیل هیچ متن اینترنتی نباید جایگزین توصیه پزشک لحاظ شود.

ضمن اینکه توجه داشته باشید بهترین محل برای تهیه مکمل های غذایی، داروخانه ها هستند.


______________________________



بسته های ویژه خبری را دنبال کنید : چربی شکمی چاقی کاهش وزن امگا-3 رژیم غذایی

محصولات مرتبط

پیشنهاد خواندنی

جدیدترین یافته ها در مورد تاثیرات زنجبیل بر سلامتی مشاهده
جدیدترین یافته ها در مورد تاثیرات زنجبیل بر سلامتی